2789

هچ

دانشگاه علوم پزشکی مشهدد " منتظرم باش " مهر ماه دانشجوی تو خواهم بود " در رشته داروسازی "        تو قند روز های تلخ منیی " تو امید زندگی منی " تو با بودنت به زندگی من امید دادی " تو شدی قلب و تنو روحم " تو شدی تمام وجودم " من از خدا عشقو خواستم تورو به من داد "  فقط یکبار یه نفر میاد تو‌ زندگیمون که با نفس هاش،با نگاش،با حرفاش،با وجودش،با بودنش از این دنیا یه بهشتی واست میسازه که دیگه بدون اون بهشت واقعی رو هم نمیخوای تو اومدی تو زندگیم.تا من مزه خوشبختی رو بچشم اومدی تا دلیل آرامش و لبخند من باشی اومدی تا زندگی کنم تو اومدی... تا بشی آرامش روح و جسم من منی که با تو دنیا واسش قشنگتره تو اومدی... تا صدات بشه مسکن همه دردام دستات بشه همه زندگیم بغلت بشه پناهگاه من خیییلییی خوشحالم که دارمت و خییییلییی دوست دارم و بخاطر اینکه اینقد خوبی...برای داشتنت فقط باید هر لحظه خداروشکر کرد❤️  بمون برام قلب من زندگی من عمر من 🥹💋ermia❤️🐣 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من پشت نیستم ولی نمونه سوال

نمونه سوال فقط نهایی کار میکنی

بعد یه سوال چجوری میخونی 

کتاب تمرین میکنی و تمرین آخر فصل بعد میری سراغ حل سوال؟

   چو ایران نباشد تن من مباد. بدین بوم و بر زنده یک تن مباد  

نمونه سوال فقط نهایی کار میکنیبعد یه سوال چجوری میخونی کتاب تمرین میکنی و تمرین آخر فصل بعد میری سرا ...

من دیروز یه دور کتاب رو برای خفظیات روخوانی کردم الان نهایی حل می کنم  با پاسخ نامه نمره میدم اگر جایی اشتباه بود از کتاب چندتا مثلش رو حل می کنم

من دیروز یه دور کتاب رو برای خفظیات روخوانی کردم الان نهایی حل می کنم با پاسخ نامه نمره میدم اگر جا ...

منم دارم تمرینا کتاب حل میکنم اما نمیدونم سوال چطوری حل کنم میخواستم یه دور تمرین کنم بعد برم سوال چون فیزیک اصلا کتابی نیست که باید خوند 

پارسال من روی کتاب وقت گذاشتم آخرم سر جلسه موندم

   چو ایران نباشد تن من مباد. بدین بوم و بر زنده یک تن مباد  

منم دارم تمرینا کتاب حل میکنم اما نمیدونم سوال چطوری حل کنم میخواستم یه دور تمرین کنم بعد برم سوال چ ...

 نهاییا رو چیکارکردب شما ؟یادمه خوب خوندید درسارو خوب امتحان دادید؟

نهاییا رو چیکارکردب شما ؟یادمه خوب خوندید درسارو خوب امتحان دادید؟

من غلط بکنم خوب خونده باشم🤣 با این افتضاحی که بار اومد

ادبیاتم که بی دقتی کردم زیاد بقیه هم تصحیح نکردم 

اما همونام غلط داشتم 

حالا فیزیک دارم میخونم خداکنه که این حداقل خوب پیش بره چون واقعا نمیکشم

   چو ایران نباشد تن من مباد. بدین بوم و بر زنده یک تن مباد  

من غلط بکنم خوب خونده باشم🤣 با این افتضاحی که بار اومدادبیاتم که بی دقتی کردم زیاد بقیه هم تصحیح نک ...

آخه کنکور رو خوب خوندی 

نهاییام گفتی خوب خوندی 

من ریدم رسما

آخه کنکور رو خوب خوندی نهاییام گفتی خوب خوندی من ریدم رسما

اشتباه نگرفتی منو باکسی؟

کنکور که من خیلی بد دادم 

نهایی هم که خیلی بد بود 

   چو ایران نباشد تن من مباد. بدین بوم و بر زنده یک تن مباد  

آخه کنکور رو خوب خوندی نهاییام گفتی خوب خوندی من ریدم رسما

یه کاربر هست کنکوری خسته فکر کنم 

پروفش فکر کنم زن ولیعهد انگلیس هست اون خوب داده بود 

ادبیاتشم فکر کنم گفت ۱۹اینا میشه

   چو ایران نباشد تن من مباد. بدین بوم و بر زنده یک تن مباد  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792