2777
2789
عنوان

نامزدم میگه

| مشاهده متن کامل بحث + 2979 بازدید | 142 پست
نه میشناسمش نمیره رو قول و وعده الکیبه گفته خودش تهدید نمیکنه میگه که بدونمکه اگر بعدا کتک خوردم نگم ...

یعنی علنا گقت کتک میزنه🥺🥺

حال خوبه امروز تو ب فردای نیومده گره مزن😍🥰

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه میشناسمش نمیره رو قول و وعده الکیبه گفته خودش تهدید نمیکنه میگه که بدونمکه اگر بعدا کتک خوردم نگم ...

باشه کلا سیو کن هرچیزی که می‌گه.

اگه باهاش حضوری حرف زدی ضبط کن صداش رو


این آدم‌خطرناکه.‌

.She's somebody , not some body.  

هنوز فرصت صحبت پیدا نکردم باهاششیفته کاریشه امروزطبیعتا دیگه نباید نامزدم بمونه

ان شاءالله که عملی کنه جمله آخر کامنتتو 

و گرنه میشی یکی مثل خواهرم ۲۰سالکی ازدواج کرد با آنکه فهمیده بود نامزدش دست بزن داره ولی هر شده بود الان بعد از ۲۰سال زندگی مشترک و۴تا بچه قدونیم قد هنوز ک هنوزه کیسه بوکس شوهرشه با آنکه همش گوش بحرف شوهرشه 

بی دلیل و الکی کتکش میزنه و کبود و سیاهش میکنه و مونده تو این زندگی ب امید خوب شدن شوهرش 

من اومدم اینجا ک شاد بشم و بخندم 🙃                                    بحث کردن با بعضیا مثل نصب کردن ویندوز روی چرتکه س        جوابت نمیدم فک نکن زبون ندارم یا بلد نیستم آدم حسابت نکردم😅😅😅

یعنی علنا گقت کتک میزنه🥺🥺

اره دیگه

گفت یهو قاطی میکنم گوشتو میبرم میذارم کف دستت

  اگه دوست داشتی برای بابام دعا کن🥰سیاه قلم کار میکنم❤کاربری دست ۳تا دوسته🫶کاربر اصلی ام آموزش مجازی سیاه‌قلم دارم  ترمی ۷۵ هزارتومن اگر دوست داشتی بهم اطلاع بده اینستامو بهت بدم

اوایل وابسته هستی بعد یمدت زندگی عادی میشه (اکثر متاهل ها میگن )بعد چجوری یکی بهت زور بگه یا کتک بزنه تحمل میکنی 

شما هم تو گوشی هزارتا اسکرین شات دارین ک هیچوقت نمیخونیدش ... توی اینستا کلی پست ذخیره کردین ولی یبارم بهش سر نزدید یا فقط من اینطورم  😑😐 سنگین ترین عمل در روز قیامت صلوات بر حضرت محمد ص و خاندانش هستش حتی اگ وقتم تو این سایت گاهی تلف شده ولی همراه نی نی سایتی ها ترازوی عمل خوبم سنگین تر شده با صلوات پی در پی فرستادن 😁چ فرهنگ خوبی داره اینجا ....حالا ی صلوات منو مهمون کنید تشکر 😜علت انتخاب پروفایلم اینه ک در روز شهادت حضرت رقیه عضو اینجا شدم هیچ چیز این دنیا اتفاقی نیست شاید هزاران درس ازینجا گرفتم
میدونی دست بزن داره و خودش هم میکه اونوفت نمیخوای نظرتو تا دیر نشده عوض کنی

چرا دیگه😂میخوام عوض کنم که تایپک زدم

که باهام صحبت کنین قوی بشم

  اگه دوست داشتی برای بابام دعا کن🥰سیاه قلم کار میکنم❤کاربری دست ۳تا دوسته🫶کاربر اصلی ام آموزش مجازی سیاه‌قلم دارم  ترمی ۷۵ هزارتومن اگر دوست داشتی بهم اطلاع بده اینستامو بهت بدم

بنظرم باهاش کات کن . وقتی به راحتی به زبون میاره تو عمل ببین دیگه چیکار می‌کنه

دقیقا

  اگه دوست داشتی برای بابام دعا کن🥰سیاه قلم کار میکنم❤کاربری دست ۳تا دوسته🫶کاربر اصلی ام آموزش مجازی سیاه‌قلم دارم  ترمی ۷۵ هزارتومن اگر دوست داشتی بهم اطلاع بده اینستامو بهت بدم

ان شاءالله که عملی کنه جمله آخر کامنتتو و گرنه میشی یکی مثل خواهرم ۲۰سالکی ازدواج کرد با آنکه فهمیده ...

نه خدانکنه🫠🫠مرگ منه اون روزی که بهم بی احترامی بشه چه برسه به کتک

  اگه دوست داشتی برای بابام دعا کن🥰سیاه قلم کار میکنم❤کاربری دست ۳تا دوسته🫶کاربر اصلی ام آموزش مجازی سیاه‌قلم دارم  ترمی ۷۵ هزارتومن اگر دوست داشتی بهم اطلاع بده اینستامو بهت بدم

نه خدانکنه🫠🫠مرگ منه اون روزی که بهم بی احترامی بشه چه برسه به کتک

خوشحالم از این ک عاقلی خواهر خوشگلم💋💋

من اومدم اینجا ک شاد بشم و بخندم 🙃                                    بحث کردن با بعضیا مثل نصب کردن ویندوز روی چرتکه س        جوابت نمیدم فک نکن زبون ندارم یا بلد نیستم آدم حسابت نکردم😅😅😅

اوایل وابسته هستی بعد یمدت زندگی عادی میشه (اکثر متاهل ها میگن )بعد چجوری یکی بهت زور بگه یا کتک بزن ...

🥲🥲فکر کنم خیلی اذیت بشم


خب تاحالا که نشده که بخوام تحمل کنم داره میگه واسع وقتی که عصبیش کنم خب فعلاهم اونقدری ارتباط نداریم که بخوایم همو تو شرایط مختلف ببینیم 

ولی خودش داره میگه حال خودشو تو اعصبانیت

  اگه دوست داشتی برای بابام دعا کن🥰سیاه قلم کار میکنم❤کاربری دست ۳تا دوسته🫶کاربر اصلی ام آموزش مجازی سیاه‌قلم دارم  ترمی ۷۵ هزارتومن اگر دوست داشتی بهم اطلاع بده اینستامو بهت بدم

خوشحالم از این ک عاقلی خواهر خوشگلم💋💋

قربونت عزیزم❤️❤️

  اگه دوست داشتی برای بابام دعا کن🥰سیاه قلم کار میکنم❤کاربری دست ۳تا دوسته🫶کاربر اصلی ام آموزش مجازی سیاه‌قلم دارم  ترمی ۷۵ هزارتومن اگر دوست داشتی بهم اطلاع بده اینستامو بهت بدم

🥲🥲فکر کنم خیلی اذیت بشمخب تاحالا که نشده که بخوام تحمل کنم داره میگه واسع وقتی که عصبیش کنم خب فعل ...

من حتی یکی سرم داد بزنه نمیتونم تحمل کنم.دیگه خودت حق انتخاب داری تو زندگی..خدا داره بهت نشونه میده اینهمه

شما هم تو گوشی هزارتا اسکرین شات دارین ک هیچوقت نمیخونیدش ... توی اینستا کلی پست ذخیره کردین ولی یبارم بهش سر نزدید یا فقط من اینطورم  😑😐 سنگین ترین عمل در روز قیامت صلوات بر حضرت محمد ص و خاندانش هستش حتی اگ وقتم تو این سایت گاهی تلف شده ولی همراه نی نی سایتی ها ترازوی عمل خوبم سنگین تر شده با صلوات پی در پی فرستادن 😁چ فرهنگ خوبی داره اینجا ....حالا ی صلوات منو مهمون کنید تشکر 😜علت انتخاب پروفایلم اینه ک در روز شهادت حضرت رقیه عضو اینجا شدم هیچ چیز این دنیا اتفاقی نیست شاید هزاران درس ازینجا گرفتم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز