2777
2789
عنوان

عمل prk کمککککک

101 بازدید | 11 پست

اقا سلام ..من حدود 4ماهه prkانجام دادم هنوز اشک مصنوعی 3ساعت ی بار میریزم چشمم ب خشکی افتاده دکترم گفت ک از ژل استفاده کنم ینی تا اخر عمر باید 3ساعتی ژل و اشک بریزم؟ کسی مثل من بوده؟😭😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حالا پلکت خوشگل شده؟ جاش نمونده؟

لیفت پلک نکرده که

خودتو زندگی کن🤍🕊️با من از پادکست های مختلف،برندهای روتین پوستی و اطلاعات پوستی و کتاب ها و تدریس صحبت کن تا با ذوقِ تمام کمک کنم🧡😊 تاپیکای مفید تگم کنید😍
تازه صفر هم نکرده گفت همه عصبا رو قطع نکردم

شنیدم کلا prk طول می‌کشه تا چشم صفر بشه. یکی از آشناها چند سال پیش همین عملو انجام داده بود. تا مدتها درگیر همین خشکی چشم بعد از عمل بود. تقریبا یه سال هم طول کشید تا چشمش کامل صفر بشه. 

عزیزم خشکی چشمش خوب شد؟

اطلاع ندارم گلم

آشنای یکی از دوستای سابقم بود. شخصا باهاش ارتباط نداشتم. یادمه اون موقع میگفت صبح که از خواب بیدار میشه پلکاش به هم چسبیده. باید با دست آروم گوشه چشمشو باز میکرد و قطره می‌ریخت تا بتونه چشماشو باز کنه. 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز