nhfvbjgv مدیر عضویت: 1401/10/05 تعداد پست: 1301 عنوان حسم ششم | مشاهده متن کامل بحث + 1067 بازدید | 191 پست فقط یه سوال جواب میدم با تشکر 🥰 من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست 1404/03/01 | 17:32 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
nhfvbjgv مدیر استارتر عضویت: 1401/10/05 تعداد پست: 1301 ازدواج من کی هست؟ شما فعلا نمیبینم ازدواج واست من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست
sefidbarfi7276 عضویت: 1402/06/02 تعداد پست: 3427 شما فعلا نمیبینم ازدواج واست هرچی حس میکنی برای من بگو
nhfvbjgv مدیر استارتر عضویت: 1401/10/05 تعداد پست: 1301 هرچی حس میکنی برای من بگو فعلا نو یه مسیر دشواری قرار داری مواظب خودت باش که خطا نکنی خونسردی باوفایی یخورده مودی 😉 همبن من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست
sefidbarfi7276 عضویت: 1402/06/02 تعداد پست: 3427 فعلا نو یه مسیر دشواری قرار داری مواظب خودت باش که خطا نکنی خونسردی باوفایی یخورده مودی 😉 همبن خونسردو فقط نیسم خیلی حرص میخورم ولی بقیشو قبول دارم درسته👏
nhfvbjgv مدیر استارتر عضویت: 1401/10/05 تعداد پست: 1301 خونسردو فقط نیسم خیلی حرص میخورم ولی بقیشو قبول دارم درسته👏 ولی منظورم این نبود که کلا خونسرد هسی گاهی برای بعضی موضوعات اینجوری هستی من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست
sefidbarfi7276 عضویت: 1402/06/02 تعداد پست: 3427 ولی منظورم این نبود که کلا خونسرد هسی گاهی برای بعضی موضوعات اینجوری هستی اهان اره برا بعضی چیزا بیخیالم ولی یه سری چیزارم خیلی جوشی و استرسیخلاصه که ذهنم الان خیلی شلوغه و دوس ندارم جایی رو که وایسادم الان
nhfvbjgv مدیر استارتر عضویت: 1401/10/05 تعداد پست: 1301 اهان اره برا بعضی چیزا بیخیالم ولی یه سری چیزارم خیلی جوشی و استرسیخلاصه که ذهنم الان خیلی شلوغه و د ... به مرور.درست میشه میگذره روزهای خوبتم میان ایشالله من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست
nhfvbjgv مدیر استارتر عضویت: 1401/10/05 تعداد پست: 1301 گلم حس الانشو به من چیه بینمون چی میشه🥺🫠❤️ فعلا بیخیال هست و حسی نداره و درگیر یه موضوعی هست شاید بعدا به یادت بیافته من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست
زیو عضویت: 1402/12/07 تعداد پست: 7542 ذهنت خراب نیست همینه بابا 🤣 من روانیم یه سوال دیگه البته آخرین سواله 😭😭🙏اگه قبول نکنی چی میشه، 🤣🤣 اکانت دست دونفره 🫂🤍🐥 آرزو مـیـکنـم فـرامـوشـت کـنـم هـمـونـطـوری کـه مـنـو تـو یـک روز فـرامـوش کـردی رفـتـم ابـدی رفـتـم و دنـیـامـو خـامـوش کـردم🫀🌿
vittozahra عضویت: 1403/08/25 تعداد پست: 9717 فعلا بیخیال هست و حسی نداره و درگیر یه موضوعی هست شاید بعدا به یادت بیافته حسش بهم چیه؟ من وایسادم منو نمیشه کشت
nhfvbjgv مدیر استارتر عضویت: 1401/10/05 تعداد پست: 1301 من روانیم یه سوال دیگه البته آخرین سواله 😭😭🙏اگه قبول نکنی چی میشه، 🤣🤣 خب باشه بگو من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست
زیو عضویت: 1402/12/07 تعداد پست: 7542 خب باشه بگو میگم اگه رابط قبول نکنه زنش چی میشه؟ امسال قبول میشم؟ اکانت دست دونفره 🫂🤍🐥 آرزو مـیـکنـم فـرامـوشـت کـنـم هـمـونـطـوری کـه مـنـو تـو یـک روز فـرامـوش کـردی رفـتـم ابـدی رفـتـم و دنـیـامـو خـامـوش کـردم🫀🌿
nhfvbjgv مدیر استارتر عضویت: 1401/10/05 تعداد پست: 1301 حسش بهم چیه؟ یه حس معمولی یعنی فک میکنم بت چند نفره و مثل بقیه دیگه این که خودت چجور نگاه کنی فرق داره . من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست