nhfvbjgv مدیر عضویت: 1401/10/05 تعداد پست: 1301 عنوان حسم ششم | مشاهده متن کامل بحث + 1067 بازدید | 191 پست فقط یه سوال جواب میدم با تشکر 🥰 من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست 1404/03/01 | 17:32 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مارال۱۴۰۳ عضویت: 1403/01/30 تعداد پست: 5828 فعبا نمیتونم بگم ولی جشم زخم رو داری به نظرت چیکار کنم این روزا خیلی حالم بده اصلا نمیدونم چیکار کنم آروم بگیرم
nhfvbjgv مدیر استارتر عضویت: 1401/10/05 تعداد پست: 1301 به نظرت چیکار کنم این روزا خیلی حالم بده اصلا نمیدونم چیکار کنم آروم بگیرم مدیتیشن انجام بده افکار منفی رو بریز دور فقط کارهایی که بهت آرامش میدن انجام بده تاثیر داره من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست
نجلا۲۰۲۰ عضویت: 1401/10/17 تعداد پست: 3503 من کی روی خوش خوشبختی رو میبینمشوهرم روانیم کرده؟کی خونه میخریم؟
راپونزل_کوچولوشم عضویت: 1404/02/29 تعداد پست: 895 اسمشو که دقیق نمیشه گفت ولی حدودا ۴ یا۵ حرفیه تو این مایه ها بنظرت کی میاد جلو؟؟
57mehrmahi عضویت: 1401/11/05 تعداد پست: 530 زود اشتی دارین بله یکم دیر ولی درست میشه ممنون عزیزم زود آشتی میکنیم یعنی ممکنه همین ماه برگرده ؟ شوهرم زنگ میزنه یا از طرف خودمه ؟
زیو عضویت: 1402/12/07 تعداد پست: 7542 میفهمی عزیزم 😅😅😅🤍مسخره بازی و لوس بازی رابط...درسته 🤣🤣🤣 یا ذهنم خیلی خرابه؟ اکانت دست دونفره 🫂🤍🐥 آرزو مـیـکنـم فـرامـوشـت کـنـم هـمـونـطـوری کـه مـنـو تـو یـک روز فـرامـوش کـردی رفـتـم ابـدی رفـتـم و دنـیـامـو خـامـوش کـردم🫀🌿
قارامان عضویت: 1398/10/20 تعداد پست: 4500 شما فک کنم یک بار پرسیدی جوابت داده بودم چه اشکالی داره یه بار دیگه جواب بدی کامل نگفتی
شهرفرنگ123 عضویت: 1399/09/25 تعداد پست: 8830 سلام به روی ماهت چطوری؟🥰 فداتتتت شممم خوبمممممم ❤️❤️میبینم که تاپیک مورد علاقمو زدی 😍
nhfvbjgv مدیر استارتر عضویت: 1401/10/05 تعداد پست: 1301 من کی روی خوش خوشبختی رو میبینمشوهرم روانیم کرده؟کی خونه میخریم؟ باید بیخیال بشی نسبت به بعضی موضوعات اینجوری خودت راحت تری و اینکه در مورد خونه ممکنه بکم مدتش طولانی باشه شوهرت هم یه کوچولو بهتر و لی دائمی نیست من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست
nhfvbjgv مدیر استارتر عضویت: 1401/10/05 تعداد پست: 1301 بنظرت کی میاد جلو؟؟ همین امسال من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست
nhfvbjgv مدیر استارتر عضویت: 1401/10/05 تعداد پست: 1301 ممنون عزیزم زود آشتی میکنیم یعنی ممکنه همین ماه برگرده ؟ شوهرم زنگ میزنه یا از طرف خودمه ؟ شاید یکی دوماه بشه اینو نمیدونم هر دو دلتون میخاد بشه ولی خب دستبکار نمیشین و خودتون رو نمخایین کوچیک کنین این حسو گرفتم من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست
nhfvbjgv مدیر استارتر عضویت: 1401/10/05 تعداد پست: 1301 رابط...درسته 🤣🤣🤣 یا ذهنم خیلی خرابه؟ ذهنت خراب نیست همینه بابا 🤣 من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست
nhfvbjgv مدیر استارتر عضویت: 1401/10/05 تعداد پست: 1301 چه اشکالی داره یه بار دیگه جواب بدی کامل نگفتی گفته بوده یه سوال و تکراری پرسیدین منم عزیزم باید وقت بزارم رو هوا که نمیشه گفت من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست
nhfvbjgv مدیر استارتر عضویت: 1401/10/05 تعداد پست: 1301 فداتتتت شممم خوبمممممم ❤️❤️میبینم که تاپیک مورد علاقمو زدی 😍 خداروشکر عزیزم کم پیدایی😉آره به عشق تو زدم 🌹🥰 من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست