2777
2789

عزیزم چن ماه ک چیزی نیس من یازدهمین ماه باردار شدم 

من اگر خسته شبی یک تنه ایران بودم..من اگر لحظه پایانی انسان بودم....خاطرات تو منو زنده نگه داشته هنوز..وسط بی تو ترین نقطه زندان بودم♥️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم علایم پریود دلیل بر باردار نبودن نیست گلم. معمولا خانوما تا ماه 4 بارداری در زمان عادت علائم دارند. بی بی نزدی گلم؟ 

مهربان ترینم، همسرم، هنوز بعد از این همه سال با هم بودن، سرم که به شانه هایت می رسد و صدای قلبت را می شنوم، مگر دیگر غم جرأت دارد کنج دلم بماند. 

عزیزم عجول نباش اقدام کنین ولی ن اینکه همه زندگیتونو پر از استرس کنین بخاطر این موضوع به وقتش ان شاءالله باردار میشی  آرامش داشته باش ک تو بارداری خیلی تاثیر داره

یکی‌از نشانه های بارداری درد در وقت دوره ماهیانه هست ..یعنی عین هر ماه دردش میاد و میره 

نگران نباش 

‏کلا نصیحت کردن کار اشتباهیه چون طرفت ناراحت میشه باید بذاری نابود که شد بری باهاش همدردی کنی، خوشش هم میاد 😊

عزيزم بيخيال باش مطمئن باش باردار ميشي من بعد از ٦ماه باردار شدم اونم دقيقا اون ماهي كه اصلا به فكر باردار بودن نبودم تازه وقت پريودمم عقب افتاده بود اصلا متوجه نشده بودم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز