faziiijon مدیر استارتر عضویت: 1399/11/23 تعداد پست: 3935 عنوان مهدکودک 56 بازدید | 1 پست سه ماهه بچمو از پوشک گرفتماگر ببرم مهد دوباره باید پوشک کنم؟اونجا بگه جیش دارم میبرنش دسشویی 1404/03/01 | 12:21 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
قلب۸۸ عضویت: 1402/10/25 تعداد پست: 2133 دوست من تا زمانی که کودک به طور کامل به خودمراقبتی نرسیده لطفاً به مهد نفرستید...پسران چهار سالگی به شرط اینکه به خودمراقبتی رسیده باشند بهترین سن برای مهد است.... چقدر حالم خوبه....خدا جون می خوام ببوسمت، اجازه هست!