2777
2789
عنوان

کیا کیست دارن

39 بازدید | 1 پست

ینی میمیرم از حالت تهوع شما چطور حالت تهوع دارین 

“اینجا هستم تا حس خوب و نیت‌های خیر رو با شما شریک بشم. هدفم گسترش آرامش و شادیه بیایید دنیارو زیباتر کنیم^💚

کیست چی؟  من کیست تخمدان دارم یه وقتایی درد دارم ولی حالت تهوع نه 

لطفا امضام و بخونید برای پسرم دعا کنید زبونش باز بشه حرف بزنه،   شوهرم عاقل بشه،  دعا کنید بتونم بدهی هامو بدم و زندگیم آرامش بگیرم واسه دخترم دعا کنید دعام کنید 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش