lپریlas مدیر استارتر عضویت: 1403/08/26 تعداد پست: 2479 عنوان کیا کیست دارن 39 بازدید | 1 پست ینی میمیرم از حالت تهوع شما چطور حالت تهوع دارین “اینجا هستم تا حس خوب و نیتهای خیر رو با شما شریک بشم. هدفم گسترش آرامش و شادیه بیایید دنیارو زیباتر کنیم^💚 1404/03/01 | 10:26 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مامانـرامینا عضویت: 1396/08/29 تعداد پست: 2644 کیست چی؟ من کیست تخمدان دارم یه وقتایی درد دارم ولی حالت تهوع نه لطفا امضام و بخونید برای پسرم دعا کنید زبونش باز بشه حرف بزنه، شوهرم عاقل بشه، دعا کنید بتونم بدهی هامو بدم و زندگیم آرامش بگیرم واسه دخترم دعا کنید دعام کنید