2777
2789
عنوان

ینی چی اینکار

176 بازدید | 20 پست

بچها من استوری یکی که قبلا میشناختمشو نگاه کردم

اصن فکرنمیکرد پیجشوداشته باشم

بعد از گذشت یک هفته دیدم بلاکم کرده

چرااخه چیکارش داشتم

ازچی سوخته؟

یکی دلیلشو میگه بهم؟

خود درگیری داره ولش کن

دل نمیشکستم،مراعات میکردم،مهربانی میکردم ،احترام میگذاشتم و به این خیال بودم هر طور رفتار کنی همانطور نیز با تو رفتار می‌شود ،اما نمی دانستم که رفتار هر شخصی انعکاس درونش است نه انعکاس رفتار مَن ،حتی اگر در صادقانه و خالصانه ترین حالت خودت باشی بازهم ممکن است از پشت خنجر بخوری.

یا خود درگیر و متوهمه 

یا نمیشناخته و غریبه هارو بلاک میکنه مثلا، یا با یه فضول اشتباهت گرفته

یا میشناخته و خوشش نیومده توی پیجش باشی

بزن باران که دین را دام کردند... شکار خلق و صیدخام کردند... بزن باران خدا بازیچه ای شد...که با آن کسب ننگ و نام کردند ❤️🤍💚 و به تاریکیِ امـروز قسم؛ که بلندای شبِ شـهر به سـر خواهـد شـد ✨🕊️🤍 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بابا میشناسه منوخیلی بدبخته بخدا

خب پس خوددرگیری داره 

یا حالا به هر دلیلی از شما خوشش نمیاد

بزن باران که دین را دام کردند... شکار خلق و صیدخام کردند... بزن باران خدا بازیچه ای شد...که با آن کسب ننگ و نام کردند ❤️🤍💚 و به تاریکیِ امـروز قسم؛ که بلندای شبِ شـهر به سـر خواهـد شـد ✨🕊️🤍 

وآلا چه کاریهخب آدم ببینهنمیخاد ک بخورش.پیجشو بازکرد منم دیدمیکسال پیش فالو کرد فالو بک ندادم

خودشیفته بوده سعادت نداشته که بلاکت کرده بهش فکر نکن 

من چقدر به اون دخترک غمگین نشسته توی چشمام ، شادی بدهکارم

چون فاتحه کردم بهش ی روزی

کسیو ک فاتحه کردی استوریهاشو نبین

ولی بد جوری دوسش داری هنو😂

📛 اقا آخرش همه دوستام زن میگیرنمنم میشم اون رفیق مجرد عیاشی که زناشون میگن با این نگرد

چون فاتحه کردم بهش ی روزی

ینی چی فاتحه کردم؟! 

بزن باران که دین را دام کردند... شکار خلق و صیدخام کردند... بزن باران خدا بازیچه ای شد...که با آن کسب ننگ و نام کردند ❤️🤍💚 و به تاریکیِ امـروز قسم؛ که بلندای شبِ شـهر به سـر خواهـد شـد ✨🕊️🤍 

راستشو بخای ارهولی اصلا بها نمیدم ب این حسفقط مخفیولی اصن این چه کاری بود کردتوقع نداشتم

بها میدی بدم میدی

مخفی تا کی؟

حال خودت بدتر میشه 

📛 اقا آخرش همه دوستام زن میگیرنمنم میشم اون رفیق مجرد عیاشی که زناشون میگن با این نگرد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز