2777
2789
عنوان

پی آر پی

104 بازدید | 8 پست

کسی انجام داده بعدش مثبت بشه انتقال جنینش؟

دکتر بمن گفت اینسری میخاد پی ار پی برام انجام بده 

جون اولین انتقالم رو منفی شدم 

گفت شایذ دوبار هم انجام بده پی ار پی رو 

کسی تجربه داره مرسی بگه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مشکلتون جی بود

ادم راهی دکتر میشه واسه یه مشکل ولی میره هزارتا دیگه پیدا میشه

اخرین مشکلم این بود ضخامت رحمم نرمال نمیشد اندومترم خوب نبود بخاطر همین‌پی ارپی کردن 

لطفا برای حاجتم یه صلوات بفرست دلم شکسته

ادم راهی دکتر میشه واسه یه مشکل ولی میره هزارتا دیگه پیدا میشهاخرین مشکلم این بود ضخامت رحمم نرمال ن ...

پی ار پی مگ برای خونسرانی بهتر نیست ؟

چ ربطی به ضخامت داره 

مم ضخامتم خوب بود منفی شدم والا

اندومتریوز لعنتی دارم توی تخمدانم خیلی ناراحتم خیلی 

کلا برا همچی رحم خوبه

من اندپمتریوز تخمدان دارم 

دکتر گفت شایذ دوبار انجام بده برام تیرماه ک انتقال دومم هست چون انتقال اولم منفی شد

میگم تاثیر داره توی مثبت شدن؟

خیلی ناامیدم

من اندپمتریوز تخمدان دارم دکتر گفت شایذ دوبار انجام بده برام تیرماه ک انتقال دومم هست چون انتقال اول ...

ببین

پی ارپی

خراش

چسب جنین

سرم ای وی ای جی

اینا همشون در مثبت شدن خیلی تاثیر داره  حتمن به دکترت بگو هیچ عجله ای برای انتقال ندارم هرکدوم لازم برام انجام بدید

چسب جنین ک صد درصدی بگیر

بعد انتقال حتمت همونجا بیمارستان تا ۲ ساعت بلند نشو از رو تخت

و جنین بلاست هم خیلی بهتر لانه گزینی میکنه با جنین شناست صحبت بکن اگه بلاست بود ک هیچ اگه نبود بگو ایا قابل بلاست هست برام انجام بدید 

لوبیا سبز و نشاسته در اب و سیرابی و سفیده تخم مرغ..ویتامین د ۳...اسید فولیک  کلا روتین هرروزت چه دکتر بگه چه نگه 

لطفا برای حاجتم یه صلوات بفرست دلم شکسته

ببینپی ارپیخراشچسب جنینسرم ای وی ای جیاینا همشون در مثبت شدن خیلی تاثیر داره حتمن به دکترت بگو هیچ ...

بلاست بود چنین ها منفی شدم 

چسب نداد بهم اما امپول اج سی جی دوتا زده بودم منفی شدم

سرم ای پی جی جی هست کی میزنن برای چی هست ؟

گفت دوبار پی ار پی میکنم همین دکترم گفت 

من اخه اندومتریوز دارم 


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز