عزیزویسی مدیر استارتر عضویت: 1400/05/10 تعداد پست: 7344 عنوان دو راهی 39 بازدید | 2 پست بچه ها من کارشناسی نرم افزار دارم 30سالمه بنظرتون برا ازمون اموزش و پروش شرکت کنم یا کنکور سراسری شرکت کنم 10درصد سهمیه دارم بی زحمت راهنمایی کنید با دلیل ممنونم 1404/02/30 | 16:17 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
asal1234567 عضویت: 1396/07/06 تعداد پست: 10285 این بستگی به خودت داره دوست داری درس بخونی یا درس بدی اگر وقت این داری هر دو رو امتحان بده انشاالله که قبول میشی و هم درس بخونی و هم درس بدی در کنار هم هم سابقه کار میشه و در کنارش درست میخونی منم دانشجو بودم کارم میکردم
عزیزویسی مدیر استارتر عضویت: 1400/05/10 تعداد پست: 7344 این بستگی به خودت داره دوست داری درس بخونی یا درس بدی اگر وقت این داری هر دو رو امتحان بده انشاالله ... تا تیر سال دیگه برا کنکور فرصت دارم ولی نمیدونم ازمون اموزش و پروش کیه و. چه منبعی میخاد