2777
2789
عنوان

دو راهی

39 بازدید | 2 پست

بچه ها من کارشناسی نرم افزار دارم 30سالمه بنظرتون برا ازمون اموزش و پروش شرکت کنم یا کنکور سراسری شرکت کنم 10درصد سهمیه دارم 

بی زحمت راهنمایی کنید با دلیل ممنونم

این بستگی به خودت داره دوست داری درس بخونی یا درس بدی 

اگر وقت این داری هر دو رو امتحان بده انشاالله که قبول میشی و هم درس بخونی و هم درس بدی در کنار هم 

هم سابقه کار میشه و در کنارش درست می‌خونی 

منم دانشجو بودم کارم میکردم 


این بستگی به خودت داره دوست داری درس بخونی یا درس بدی اگر وقت این داری هر دو رو امتحان بده انشاالله ...

تا تیر سال دیگه برا کنکور فرصت دارم 

ولی نمیدونم ازمون اموزش و پروش کیه و. چه منبعی میخاد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز