f03 مدیر استارتر عضویت: 1403/04/20 تعداد پست: 1017 عنوان وکس 53 بازدید | 2 پست سلام کسی تاحالا از دُرین وکس خرید داشته؟ سایتش معتبره؟ توی اینستا پیداش کردم کامنتاش بازه و همه هم خیلی تعریف کردن و خریدشون فقط از طریق سایته. یه چند باری از توی سایت خرید کردم کلاهبرداری بوده الان میترسم. کسی تجربه خرید داشته از این سایت؟ 1404/02/29 | 12:53 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
_iran_ عضویت: 1401/12/08 تعداد پست: 14760 بله چندبار خرید کردم معتبره کلام شد گلوله باران🖤به خون کشیده شد خیابان🥀ولی کلام آخر این شد که جان من فدای ایران❤️
"_اریحا_" عضویت: 1390/05/28 تعداد پست: 26916 چه جالب من خریدم ازش . امروز دست نامه رسان توزیع شده . باید برم پایین ببینم دست سرایداری دادن یا نه . وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم ، که در طریقت ما کافریست رنجیدن ....