درسا۱۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1403/06/29 تعداد پست: 11 عنوان واکسن 30 بازدید | 1 پست سلام مامانا امروز به پسرم واکسن ۱۸ ماهگی زدن میشه از تجربیاتتون بگین و اینکه خیلی درد داره همش گریه میکنه و تب هم داره 1404/02/28 | 20:35 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب