2777
2789
عنوان

دلم میخواد

63 بازدید | 11 پست

شما هم بگید دلتون چی میخواد

هوای بیرون هواییم کرده به شدت

خیلی دلم پارک میخواد 🥺

و همراه کسی که حالم باهاش خوش باشه و خود واقعی یم باشم و خنده از لبم نیوفته 🥺تصورشم برام خوشه 

حالا نه شرایط پارک رفتنو دارم و نه اون ادمو کنارم دارم 

از لحاظ روحی نیاز دارم به دور و وریام با ذوق بگم"دیدی شد؟"🥹🥹

ارزو های ملت چیه بعد ارزو من پارک رفته

حداقل بهم نخدید 

ویار پارک داشتم، دلم میخواست باهاتون درد و دل کن😂

از لحاظ روحی نیاز دارم به دور و وریام با ذوق بگم"دیدی شد؟"🥹🥹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دقیقا حالتو میفهمم و درک میکنم

چرا چون خودم همین حس و حالو دارم

تا دلت میخواد لایک کن ریپ بزن راحت باش. به نام ایزد منان خوانش را آغاز میکنیم: نه کاربر قدیمم نه جدید، یچیزی بین این دوتا. از سال ۱۳۲۰ تو سایت بودم.یکی از محدود امضا هایی که میخونی و نگفته صلوات بفرست اینه. بنظرم نینی سایت باید تغییر نام بده یکم دیگه تعداد آقایون بیشتر بشه اسمشو میذاریم «فادر سایت». هرچقدر هم از زادگاهت ناراضی باشی باز هم افتخاری داری و اون افتخار اینه که تو از نسل کوروش بزرگ هستی. درود بر ایشان. باشد که لایق باشیم. تو بعضی تاپیک ها که میرم یا بعضی پست هارو که میبینم قیافم میشه مثل پروفایلم. تو حوزه حفاظت از محیط زیست فعالیتی نداریم، ولی حداقلش اینه که زباله نمیریزیم و طبیعت رو پاکیزه تحویل فرزندان آینده میدیم. حامی حیوانات نباشی مفهومه اما آزاررسان هم نباش. مخالف سرسخت حیوانآزاری. موجود زنده چه انسان چه حیوان چه گیاه. حقوق زنان بسیاری جاها پایمال شده چه زیباست که ما هوای یکدیگر را داشته باشیم .بسیارخب به پایان رسید این امضا، حکایت همچنان باقیست... گزینه بستن رو بزن برو به دیدار امضای بعدی. روز خوشی در پیش داشته باشی. بدرود. خاموشم؛ اما دارم به آواز غم خود میدهم گوش⁦・◡・

دقیقا حالتو میفهمم و درک میکنمچرا چون خودم همین حس و حالو دارم

😂😂خوشحال که حداقل تنها نیستم از این بابت 🤦‍♀️

از لحاظ روحی نیاز دارم به دور و وریام با ذوق بگم"دیدی شد؟"🥹🥹

من ن تنها شرابط پارک رفتن ندارم ، بلکه حتی یه همچین اون نفریم تو زندگیم ندارم😂🤧

مطمئنم گفته بودی : با توعم تا روز مرگ 🫂 من فقط شک میکنم گاهی ... مبادا مرده ام 🪦 چه کردی با دل و جانم💔 که من از ریشه ویرانم 🍂 کمی با من مدارا کن🥲 مگر من خاک ایرانم 🫠

من ن تنها شرابط پارک رفتن ندارم ، بلکه حتی یه همچین اون نفریم تو زندگیم ندارم😂🤧

ای کاش میشد زنگ بزنم به دوستم همانگ میکردم یه شب میرفتیم ولی اونم سرایطشو نداره 

دلم گریه خواست😂

از لحاظ روحی نیاز دارم به دور و وریام با ذوق بگم"دیدی شد؟"🥹🥹
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز