2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کهیر زدم بسکه چهار روزه دارید دینی دینی میکنید😬🫠

#دور از تو بادا اهرِمَن، ایرانِ مَن || #خلیج_همیشه_فارس || ناتانائيل، بکوش که عظمت در نگاه تو باشد نه در چیزی که به آن می نگری...ناتانائيل، تنها خداست که نمی توان در انتظارش بود. در انتظار خدا بودن یعنی در نیافتن اینکه او را هم اکنون در وجود خود داری...✿✿✿ _بخشی از کتاب مائده های زمینی اثر آندره ژید || elvabeaute ✿✿✿ آیدی آنلاین شاپمونه ممنون میشم حمایت کنید||

از توی گوشی دربیاید بشینید بخونید

والا خواهر منم ترمیم داره البته دینی ن 

توی گوشی نمیره اصلا گوشیش دستش نمیگیره مگر تایم استراحتش

شما همه تون اینجا ول میچرخید برید سر درستون از صبی دینی دینی 

خدایا شکرت🙏، لطفا برای نیت دلم دعا کنید. خیلی به دعاهاتون نیاز دارم🙏

نه وقت ندارم

خب نشد که گلم 

فرمول بیست نداری؟دانلودش کن با درسنامش بخون‌عین‌متن‌کتابه فقط‌وسطاش هر دو سه ماراگراف یبار سوال میزاره چنتا باعث میشه مطلب تثبیت شه 

زیاد وقت‌نمیگیره ولی اینطوری بخونی‌هی از یادت‌میره هم‌زمانت میره هم میبینی خدایی نکرده سر جلسه یادت رفت

هنوز برای دینی اینجوری میکنیم خدا بقیه رو خیر کنه🙂🤣

دینی سخت تره

چقدتنهاشدیم‌که‌دردامونوتودیوارمجازی‌مینویسیم:)🌕    دل‌ِمن تنگه‌برای‌همه‌روزایی‌که‌رفتن:)). زندگی رو اونقدری جدی نگیر که خندیدن یادت بره🙂❤️🌟   ازادی‌کلمه‌زیباییه‌که‌حتی‌حاضرنیست‌حروفش به‌هم‌وصل‌بشه.            من جایی باختم که فک میکردم دارم به آرزوهام میرسم   یه روزه خوب میاد:)دیر میفهمی‌ زندگی‌ نکردی‌ و شیش‌ دنگ‌ حواست‌ به‌ چی‌ میشه‌ها بوده❤️‍🩹 کاربری‌دست²نفره(دوتادوستِ‌همسن)  

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز