2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوساله باهمیم 

تولد پارسالم یه کیک گرفت و یه دسته گل سه شاخه ای و یه انگشتر گردنبند بدلی

من تولد اولش که تازه اوکی شده بودیم یه ادکلن ۶۰۰ ۷۰۰ تومنی دادم 

تولد دوم ی ساعت ۳ تومنی با کیک

ولنتاین اولمون قهر بودیم هیچی ندادیم 

ولنتاین دوم یه ساعت ۲ ۳ تومنی و یه فندک دادم بهش باز

باز یه دسته گل سه شاخه ای داد

دوتا تیشرت واسش گرفتم بی مناسبت

دوتا ست تو خونگی

مامانم پارسال ۱۰ تومن عیدی داد بهش امسال نداد

خودم تاحالا چند بار پول نیاز داشته یه ۱ تومن یه ۳ تومن یه ۵ تومن واسش زدم 

اونم کل کادویی که به من داده تو دوسال یه انگشتر دستبند بدلی بوده با ۴ ۵ بار گل گرفتن ک بزرگترینش ۳ شاخه ای بوده

بعد تولد اکسش گردنبند طلا داده بود بهش

همش میخام درکش کنم بگم شاغل نیست الان دستش تنگه ولی دیگه واقعا ناراحتم

دوماه دیگه تولدمه بازم میدونم کاری نمیکنه ی گل میگیره جمش کنه

حداقل میتونست از الان پول جم کنه یه مانتو بگیره حداقل

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز