2777
2789
عنوان

بارداري

159 بازدید | 18 پست

سلام بچه ها خيلي فكرم مشغوله. اتاق خوابم خيلي بهم ريخته بود تصميم گرفتم تميز كنم اتاق رو مجبور شدم ي كمد رو جابه جا كنم البته فقط هل دادم به طرف جلو كمد رو و فشاري بهم وارد نشد سريع دراز كشيدم رو پهلو سمت چپم بچه مشغول تكون خوردنه ولي من ي ترسي افتاده ب جونم نكنه مشكلي پيش بياد. راستي الان تو هفته ٢٥ هستم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انشاالله چیزیش نشده عزیزم❤👌👌نگران نباش بیخودی بهت استرس نده 

مادر که میشوی تمام زندگیت میشوددعاو التماس وخواهش از خدا برای عاقبت بخیرشدن   فرزندت🍃 بهترین هدیه برایت میشود سلامتی جسم و روح بچه ات🍃 بیشتر فکر میکنی به مادرت......مادربزرگت....مادرمادربزرگت ..اینکه آنها چه سختی ها کشیده اندو چه آرزوهایی داشتند🍃 غم،اندوه و شادی ات هم رنگ دیگری میگیرد و همه آنها گره میخورد به حال فرزندت🍃 تمام کوه های عالم برسرت خراب میشود وقتی به اندازه نیش سوزنی در پای فرزندت میرود🍃صبور میشوی وباحوصله ،انگار نه انگار که تاهمین دیروز بی حوصله ترین آدم روی زمین بودی🍃خوابت هم با خواب فرزندت تنظیم میشود انگار نه انگارکه تا همین دیروزخوابت از خواب زمستانی خرس هاهم سنگین تر بود    🍃ذوق زده ترین انسان دنیا میشوی با هر کار عادی فرزندت 🍃 دل نگران تمام مادرهای زجر کشیده دنیامیشوی غبطه میخوری به آنها که فرزندشان رادرراه خدا دادند   🍃نگاهت هم مادرانه میشود عمیق،دقیق،عاشق و اشکبار 🍃دلت تنگ میشود برای مادرت و روزهایی که یادت نمی آید در دلش چه هاگذشته⛄💛❤    
بچها من ماه اول بارداریم و خیلی اذیتم کمرم رون پام و زیر شکمم درده یبوستو حتی بازومم درده اینا طبیعی ...

منم خیلی درد زیر شکم دارم

میگن طبیعیه

خالصانه و با تمام وجود از خدا میخوام به هرکس که میخواد،راحت و زود فرزند سالم و صالح هدیه بده😍😍😍
بچها من ماه اول بارداریم و خیلی اذیتم کمرم رون پام و زیر شکمم درده یبوستو حتی بازومم درده اینا طبیعی ...

رفتي دكتر گلم براي ازمايش و تشكيل پرونده ؟ اين دردا تو ماهاي اول طبيعيه منم درد داشتم مخصوصا كمر درد حس ميكردم كمرم داره به دو قسمت تقسيم ميشه البته همه بارداريا شبيه هم نيس 

رفتي دكتر گلم براي ازمايش و تشكيل پرونده ؟ اين دردا تو ماهاي اول طبيعيه منم درد داشتم مخصوصا كمر درد ...

منم کمر دردم دارم 

شما انشالا این هفته میرم دوشنبه یا سه شنبه تازه امروز فهمیدم فردام که تعطیله 

عدد ازم ۵۳۱ بود خوبه؟؟

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  14 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش