khatereh_۴۰۳ مدیر استارتر عضویت: 1403/05/20 تعداد پست: 6196 عنوان میخام گریه کنم🥲 194 بازدید | 26 پست حالم بده کلاس نهمم میخوام برم انسانی مطالعاتمم خوبه ولی نمیدونم امشب چه مرگمه هر کار میکنم هیچی نمیفهمم فردا امتحان دارم حتا اونایی که قبلن خوندمم یادم نیست دار دیوونه میشم کم مونده زار زار گریه کنم شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸 1404/02/26 | 23:55 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
dokhtarkhasteh عضویت: 1402/09/26 تعداد پست: 5134 استراحت کن عزیزم ساعت چهار پاشو بخونشاید با استراحت حال روحیت بهتر شد چـو ایران نباشـد تنـ من مباد🌱️نه مرگ آنقدر تلخ است نه زندگی آنقدر شیرین که انسان برای این دو شرفش را بدهد 🙂غمت نشسته بر جانم، نفس بکش ایرانم.🕊️ 🖤
ویلوبی عضویت: 1403/03/07 تعداد پست: 6121 بچه ها شما امسال نمونه دولتی شرکت میکنین؟؟ اسم کاربریا یادم نمیمونه، پس اگه دیدی باهات دعوام شده و تو تاپیک بعدی دارم قربون صدقه ات میرم، ب عقلت شک نکن🌚
khatereh_۴۰۳ مدیر استارتر عضویت: 1403/05/20 تعداد پست: 6196 استراحت کن عزیزم ساعت چهار پاشو بخونشاید با استراحت حال روحیت بهتر شد زیاده نمیشه چهار بخونم وقت کمه استراحت از چهارشنبه استراحتم هیچی درست نشد شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸
dokhtarkhasteh عضویت: 1402/09/26 تعداد پست: 5134 منمممم ولی تجربی میرم اگه واقعا علاقه داری بیا غیرازین واقعا اذیت کیشی چـو ایران نباشـد تنـ من مباد🌱️نه مرگ آنقدر تلخ است نه زندگی آنقدر شیرین که انسان برای این دو شرفش را بدهد 🙂غمت نشسته بر جانم، نفس بکش ایرانم.🕊️ 🖤
khatereh_۴۰۳ مدیر استارتر عضویت: 1403/05/20 تعداد پست: 6196 بچه ها شما امسال نمونه دولتی شرکت میکنین؟؟ آره شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸
khatereh_۴۰۳ مدیر استارتر عضویت: 1403/05/20 تعداد پست: 6196 کدوم استان؟ هرمزگان شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸
ویلوبی عضویت: 1403/03/07 تعداد پست: 6121 آره خوندی چیزی براش؟ اسم کاربریا یادم نمیمونه، پس اگه دیدی باهات دعوام شده و تو تاپیک بعدی دارم قربون صدقه ات میرم، ب عقلت شک نکن🌚
dokhtarkhasteh عضویت: 1402/09/26 تعداد پست: 5134 زیاده نمیشه چهار بخونم وقت کمه استراحت از چهارشنبه استراحتم هیچی درست نشد چرا گریه سر چی خب ارزششو ندارخ خودتو ناراحت نکن چـو ایران نباشـد تنـ من مباد🌱️نه مرگ آنقدر تلخ است نه زندگی آنقدر شیرین که انسان برای این دو شرفش را بدهد 🙂غمت نشسته بر جانم، نفس بکش ایرانم.🕊️ 🖤
ویلوبی عضویت: 1403/03/07 تعداد پست: 6121 من تیزهوشانم نه منظورم اوناییه که الان مدارس عادی ان برا دهم آزمون میدن اسم کاربریا یادم نمیمونه، پس اگه دیدی باهات دعوام شده و تو تاپیک بعدی دارم قربون صدقه ات میرم، ب عقلت شک نکن🌚
khatereh_۴۰۳ مدیر استارتر عضویت: 1403/05/20 تعداد پست: 6196 خوندی چیزی براش؟ من شرکت نمیکنم ولی بعضی بچهامون آره شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸
ویلوبی عضویت: 1403/03/07 تعداد پست: 6121 😭😭هنوز درس ۱۳ تا ۱۶ مونده😭 اوووه درسای سخت مونده تااااریخ کابوس منه اسم کاربریا یادم نمیمونه، پس اگه دیدی باهات دعوام شده و تو تاپیک بعدی دارم قربون صدقه ات میرم، ب عقلت شک نکن🌚
khatereh_۴۰۳ مدیر استارتر عضویت: 1403/05/20 تعداد پست: 6196 فامیلت کیه؟ کدوم مدرسه؟ شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸
khatereh_۴۰۳ مدیر استارتر عضویت: 1403/05/20 تعداد پست: 6196 چرا گریه سر چی خب ارزششو ندارخ خودتو ناراحت نکن بنظرت نمرش کم بیاد میشه شهریور امتحان بدم برم انسانی شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸
khatereh_۴۰۳ مدیر استارتر عضویت: 1403/05/20 تعداد پست: 6196 مدرست حنانه؟ شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸