2777
2789
عنوان

بچه دار نشدن

134 بازدید | 0 پست

دلم به حال همه زنانی که بچه دار نمیشن گرفته 

چه درد و عذاب روحی تحمل میکنن 

چه حسرتایی که نکشیدن 

چه بغضایی که قورت دادن 

چه شبای طولانی که با گریه گذروندن 

چه طعنه هایی ک نشنیدن 

چقدر جلوی شوهرشون حس ناکافی بودن داشتن 

چه ترس ها و استرسایی که تحمل نکردن 

بمیرم برای دل همتون 

یکی اینجا میاد میگه استرس دارم ناراحتم ناخواسته باردار شدم میخوام سقط کنم 

یکیم بعد چندین سال خدا فقط بهش غم میده 

متاسفم برای دل شکستمون 

متاسفم بخاطر همه اشک هامون ، غم هامون ، شکستنامون ، حسرتامون، 

معجزه هایی که نشد 

دعاهایی ک هزار بار خوندیم و نشد 

درمان های بدون نتیجه 

از یه جا ب بعد باید بیخیال بشیم 

رها کنیم 

چیزی ک هیچوقت قرار نیست توی سرنوشتمون باشه نمیشه 

گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود 

دلم گرفته ، شکسته 

مرا به آن گذشته های دور ببر 

سپس رها کن و برگرد من نمی آیم 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792