2777
2789
عنوان

دلتنگ اکسمم

73 بازدید | 0 پست

آقا یک ماهه کات کردیم و اون همه چیو تموم کرد 

مناسب هم نبودیم کلا ، اون کلی اکس داشت و من رابطه اولم بود 

الان مثل چی دلتنگم ، بنظرتون چجوری خودمو آروم کنم تا پیام ندم ؟ 

تا الان کلی هم تراپی رفتم تا یکم حالم خوب بشه   

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز