yassamine مدیر استارتر عضویت: 1404/02/23 تعداد پست: 375 عنوان دلتنگ اکسمم 73 بازدید | 0 پست آقا یک ماهه کات کردیم و اون همه چیو تموم کرد مناسب هم نبودیم کلا ، اون کلی اکس داشت و من رابطه اولم بود الان مثل چی دلتنگم ، بنظرتون چجوری خودمو آروم کنم تا پیام ندم ؟ تا الان کلی هم تراپی رفتم تا یکم حالم خوب بشه 1404/02/25 | 02:27 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب