2777
2789
عنوان

سونو ان تی

30 بازدید | 0 پست

بچها رفتم گفت عدد ان تی یخورده بالاست باید ۲و نیم باشه ولی ۲.۹۳ هست بعد گفت اصلا نگران نباش خوب میشه و یه کوچولو بالاست  اینا رو دکتر سونوگرافی گفت دکتر خبره ای هست ولی دارم دیوونه میشم

کسی اینطور بوده؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز