2777
2789

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

[QUOTE=53551833]هزینش؟ سونو من شاکری رفتم ۲۳۵ تومن. آزمایش خون ۱۱۷ تومن نیلو . اول سونو میری با جواب سونو میری آزمای ...[/QUهایدی جان شما غربالگری اول رفتید شاکری،جنسیت بچه رو هم گفتن؟

[QUOTE=53551833]هزینش؟ سونو من شاکری رفتم ۲۳۵ تومن. آزمایش خون ۱۱۷ تومن نیلو . اول سونو میری با جواب ...


من باید سونوگرافی خورشید تو تهرانپارس گف برم.اتفاقا پرسیدم قیمتو خاستم مطمعن شم برای من سونو ۲۴۰گف ازمایش ۱۷۰ّ

هزینش؟ سونو من شاکری رفتم ۲۳۵ تومن. آزمایش خون ۱۱۷ تومن نیلو . اول سونو میری با جواب سونو میری آزمای ...

چرا زیاد گرفتن از شما? سونوی ان تی من ۸۰تومن دادم .البته تهران نیستم.

نظرت مخالف پستی هست که ثبت کردم? به جهنم ریپلایم نکن! فقط درمورد مسائل مربوط به بچه داری نظرات مخالف را پذیرا میباشم.   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اکسمم

hot_chocolate14 | 8 ثانیه پیش

برق چشم

mm1345 | -2 ثانیه پیش
2791
2779
2792