2777
2789
عنوان

اگه بعد ی سال

82 بازدید | 4 پست

ی سال باهاش بودم طوری بود ک تمام خانواده اش میدونستن باهم زیاد نرفتیم بیرون در حد ۴ بار چون پول نداشت و سختش بود بخواد هزینه کنه حدود ۶ ماهه ندیدمش حتی بهش گفتم خانواده ام دیگه راضی نیستن باهات حرف بزنم گفت من کار ندارم نمیتونم بیام خواستگاریت باید صبر کنی باز ی ساله صبر کردم دیگه نمیتونم تو این ی سالن فقط عصر تا شب میره ی کاره پاره وقت ک خرج خودشم نمیده خودمم خیلی جاها بهش کمک مالی کردم دلم میسوخت حتی شارژ تلفن هم نمیتونست بده اکثرن خودم زنگ میزنم خسته شده بودم خانواده اشم ۲ ماهه میدونن هر شب مامانش باهام حرف میزنه و خواهرش و باباشم میدونه اما اقدامی نکردن

منم بهش گفتم خانواده ام دیگه راضی نیستن و نهایت بتونم باز بهت وقت بدم ۳ ماهه و گفت برای کار من باید صبر کنی من کارای کارگری و حمالی نمیکنم و اگه میخوای بری الان برو و خدافظی کرد و قطع کرد منم دیگه سراغشون نگرفتم اگه در آینده برگشت یا خواهر و مادرش زنگ زدن چی بهشون بگم

سلام🧚‍♀اینجا قراره تا ۴ ماه 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بهترین کار رو کردی.معلومه که کاری نیست واین مشکل خیلی بزرگیه.تو این دوره اطلاع خانواده از رابطه چیز غیرمعمولی نیست.

اوناامیدوارن شماخرج زندگی رو بدی وبااون آقا ازدواج کنی

کلی مورد مشابه دیدم که آقا توخونه بچه بزرگ میکنه خانوم میره سرکار

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792