من ۸ ساله که فارق التحصیل شدم و دیپلم کامپیوتر هم دارم اما بی کارم و شدیدا مشکل مالی داریم خیلی از زندگیم خسته شدم برادرم جانباز ۳۰ درصد هستن خاستم نامه بنویسم برا نماینده شهرمون برای کار به نظرتون تعثیر داره
این سومین کاربری من هستش دوبار رو توسط آدمای مریض و به خاطر اینکه مطالب در خصوص زندگی و دغدغه هاش گذاشتم گزارش زدن و تعلیق شدم من از سال ۱۴۰۰ عضو نی نی سایتم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
لیسانس که گرفت نامه نوشت به بیت رهبری و شرایط بد زندگیشونو نوشته بود و درخواست کار کرده بود گه معرفی بشه
برا من که سخت بود باورش اما دوماه نشده بهش زنگ زدن و معرفیش کردن الان هم هنوز همونجا که معرفی شده سر کاره
این سومین کاربری من هستش دوبار رو توسط آدمای مریض و به خاطر اینکه مطالب در خصوص زندگی و دغدغه هاش گذاشتم گزارش زدن و تعلیق شدم من از سال ۱۴۰۰ عضو نی نی سایتم
کاش برا منم جواب بده . قبلا راحت تر بود منم چند سال پیش به بیت رهبری نامه نوشتم برا کار اما بی نتیجه ...
امتحان کن ضرر که نداره
این سومین کاربری من هستش دوبار رو توسط آدمای مریض و به خاطر اینکه مطالب در خصوص زندگی و دغدغه هاش گذاشتم گزارش زدن و تعلیق شدم من از سال ۱۴۰۰ عضو نی نی سایتم