2777
2789
عنوان

نظرتون چیه

61 بازدید | 6 پست

من ۸ ساله که فارق التحصیل شدم و دیپلم کامپیوتر هم دارم اما بی کارم و شدیدا مشکل مالی داریم خیلی از زندگیم خسته شدم برادرم جانباز ۳۰ درصد هستن خاستم نامه بنویسم برا نماینده شهرمون برای کار به نظرتون تعثیر داره

۱۰۰٪این کارو انجام بده

این سومین کاربری من هستش  دوبار رو توسط آدمای مریض و به خاطر اینکه مطالب در خصوص زندگی و دغدغه هاش گذاشتم گزارش زدن و تعلیق شدم من از سال ۱۴۰۰ عضو نی نی سایتم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من هم دانشگاهی داشتم بچه مشهد بود 

لیسانس که گرفت نامه نوشت به بیت رهبری و شرایط بد زندگیشونو نوشته بود و درخواست کار کرده بود گه معرفی بشه 

برا من که سخت بود باورش اما دوماه نشده بهش زنگ زدن و معرفیش کردن الان هم هنوز همونجا که معرفی شده سر کاره

این سومین کاربری من هستش  دوبار رو توسط آدمای مریض و به خاطر اینکه مطالب در خصوص زندگی و دغدغه هاش گذاشتم گزارش زدن و تعلیق شدم من از سال ۱۴۰۰ عضو نی نی سایتم
من هم دانشگاهی داشتم بچه مشهد بود لیسانس که گرفت نامه نوشت به بیت رهبری و شرایط بد زندگیشونو نوشته ب ...

کاش برا منم جواب بده . قبلا راحت تر بود منم چند سال پیش به بیت رهبری نامه نوشتم برا کار اما بی نتیجه بود 

کاش برا منم جواب بده . قبلا راحت تر بود منم چند سال پیش به بیت رهبری نامه نوشتم برا کار اما بی نتیجه ...

امتحان کن ضرر که نداره

این سومین کاربری من هستش  دوبار رو توسط آدمای مریض و به خاطر اینکه مطالب در خصوص زندگی و دغدغه هاش گذاشتم گزارش زدن و تعلیق شدم من از سال ۱۴۰۰ عضو نی نی سایتم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

در مورد hpv

71diamond | 2 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز