2777
2789

رسمتون چیه؟که همه کم کم بیان خونتون؟شما بعد زایمان خونه خودتی یا خونه مامانت؟

خب اگه خونه خودتی و کل فامیل میان خونه ات دیدن نوزاد به نظرم وسواست بجاست.پرده ها رو بشور و همه خونه رو برق بنداز. نمیتونی بده شوهرت یا کمکی بگیر.

جنسیت نی نی چیه؟علائمتون چیا بود؟من آخر این هفته باید برم آنومالی

رسمتون چیه؟که همه کم کم بیان خونتون؟شما بعد زایمان خونه خودتی یا خونه مامانت؟خب اگه خونه خودتی و کل ...

رسم خاصی نداریم گلم بچم دختره خونه خودمم مستاجرم تیر سال خونمون ولی خب برا عید حسابی سابیدیم خونه رو ولی بنظرم باید تمیز بشه بازم چون من بعد زایمان تا خوب بشم طول میکشه ،اخی الهی سالم باشه نی نی تون ،کمکی بدمیاد بگیرم تمیز نیستن همون شوهرم باید کمکم کنه بهتره ،مادرم گفته میاد می مونه پیشم ما تهران رسم خاصی نداریم ولی خب بالاخره فامیل میان دیدنم 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بالاخره اضافه وزن برای بعد زایمان هم درسر داره

من کلا ۸ کیلو وزن اضافه کردم دردسر نیست با رژیم و دکتر تغذیه حل میشه همه چی ،من الانم تحت نظر پزشک تغذیه ام

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز