خوب ما چند روزی هست وارد یه محله شدیم که دو قدم اون ور خونه ما یه مغازه هست من روز اول که رفتم برای خرید حسی نداشتم بعد مامانم ازشون چهارپایه گرفت و دیروز رفته بود مغازشون به مامانم گفته اون پسره که با موتور میاد پسرتون هست مامانم گفته اره
حالا نمیدونم بخاطر من پرسیده چون منو پشت موتور دادشم دیده بود حالا چرا پرسیده
منم از یه طرفی دوسش دارم اون حرکتی نزده که من بفهمم فقط همون حرفی که به مامانم گفته بوده
ولی من دوسش دارم نمیدونم چیکار کنم
چیزام میخرم فقط میگه خدا برکت بده بهتون چیز دیگه ی نمیگه ولی خوب من دوسش دارم بنظرتون چیکار کنم
ولی خیلی دوسش دارم بنظرتون اون حسی داره بهم چرا از مامانم پرسیده که اون پسره پسرتون هست