2777
2789
عنوان

خون

133 بازدید | 3 پست

سلام دختری 19ماهه دارم از 3 ماهگی اسهال خونی گرفت که دکترا گفتن حساسیت به پروتئین گاو داره.خونش توی 5 ماهگی قطع شده بود .منم دیگه شیر گاو و ماست میخوردم به دخترمم میدادم ولی دیگه هیچ خونی نمیومد .دوباره بعداز گذشت این همه ماه دوباره شروع شده مگه میشه حساسیت چندین ماه خوب شده باشه و دوباره برگرده؟میگم نکنه پولیپ روده داره؟کسی تجربه ای داره؟

خدایا به بزرگیت قسمت میدم سایه هیچ پدر مادری رو از روی سر فرزندانش کم نکن
چرا وقتي حساسيت داشت باز دادي ؟!! بايد صبر كن بزرگ شه حداقل ٧ سال بشه حساسيت برطرف سه

یعنی من اشتباه کردم؟اخه وقتی ماست اینا میدادم اصلا خون نمیومد که.الان با گذشت چندین ماه دوباره برگشته

خدایا به بزرگیت قسمت میدم سایه هیچ پدر مادری رو از روی سر فرزندانش کم نکن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی من اشتباه کردم؟اخه وقتی ماست اینا میدادم اصلا خون نمیومد که.الان با گذشت چندین ماه دوباره برگشت ...

بنظرم قبل از دادن ماست بايد از دكتر سوال ميكردي 

مردني كه اتفاقي باشه بخشي از طبيعيته من ميخوام انتخابي برات بميرم 😍😍😍😂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز