2777
2789
عنوان

نی نی یار

44 بازدید | 4 پست

@niniyar  

میشه دلیل قفل شدن تاپیک قبلمو بگین ! آخه چیز بدی نگفتم ؟!

۱.هیچکی از سیل خوشش نمیاد ؛ ولی همه از نم بارون خوششون میاد پس هیچوقت صدتو برای کسی نزار ✨️ ۲. همه کسانی که به شما نزدیک میشوند شمارا دوست ندارند، بعضی‌ها نمیتوانند از دور شلیک کنند ✨️۳. ‏زنه ارايش ميكنه ميگيد خرابه ؛ زنه ميخنده ميگيد جلفه ؛ زنه تحصيلاتشو ادامه ميده ميگيد حتما كسي نگرفتش ؛ زنه عصباني ميشه ميگيد عادتی ؟ ؛ زنه ساده و بدون ارايشه ميگين به خودش نميرسه ؛ يكي تصادف ميكنه ميگيد رانندش حتما زنه ؛ ميخواي به يه مرد فحش بدي همه فحشا برميگرده به خواهر و مادرش ؛ چتونه؟! ○ هربژی کرد ❤️‍🔥

سلام کل تاپیک شما توهین و بحث بود خودتون باید قفل میکردید که نکردید مجبور به معلق کردن شدم

لطفا این تاپیک رو قفل کنید

تعطیلات رسمی حذف تاپیک نداریم برای حذف تاپیک اصلا تگ نکنید ، ساعت حذف تاپیک 10:30 الی 12 و 14 الی 15 شنبه دوشنبه چهارشنبه یک لینک ارسال نمایید خصوصی تنها اکانت رسمی نی نی یار در نی نی سایت

من الان تاپیک ات رو دیدم. کاش پیرزن ها اینطور بگن فقط. خاله های من زیاد هم پیر نیستن ولی دقیقا همینطوری فکر میکنن. عذابه بودن باهاشون

همش میگن شوهر شوهر. که من گفتم چقدر تو فکرشید شماها. گفتن نمیشه که مجرد باشه دختر تا ۴۰ سالگی


رو مخخخخ

لطفاً اگر دیدید نظرم خوب بوده تاپیک های منم بیاید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام کل تاپیک شما توهین و بحث بود خودتون باید قفل میکردید که نکردید مجبور به معلق کردن شدملطفا این ت ...

فقط چون یسری حرفای غیر منطقی بود داشتیم تبادل نظر میکردیم قصدم توهین نبود

باشه

۱.هیچکی از سیل خوشش نمیاد ؛ ولی همه از نم بارون خوششون میاد پس هیچوقت صدتو برای کسی نزار ✨️ ۲. همه کسانی که به شما نزدیک میشوند شمارا دوست ندارند، بعضی‌ها نمیتوانند از دور شلیک کنند ✨️۳. ‏زنه ارايش ميكنه ميگيد خرابه ؛ زنه ميخنده ميگيد جلفه ؛ زنه تحصيلاتشو ادامه ميده ميگيد حتما كسي نگرفتش ؛ زنه عصباني ميشه ميگيد عادتی ؟ ؛ زنه ساده و بدون ارايشه ميگين به خودش نميرسه ؛ يكي تصادف ميكنه ميگيد رانندش حتما زنه ؛ ميخواي به يه مرد فحش بدي همه فحشا برميگرده به خواهر و مادرش ؛ چتونه؟! ○ هربژی کرد ❤️‍🔥

من الان تاپیک ات رو دیدم. کاش پیرزن ها اینطور بگن فقط. خاله های من زیاد هم پیر نیستن ولی دقیقا همینط ...

واقعا 😑😂👍

چیز دیگه ای ندارن بگن جالبه

۱.هیچکی از سیل خوشش نمیاد ؛ ولی همه از نم بارون خوششون میاد پس هیچوقت صدتو برای کسی نزار ✨️ ۲. همه کسانی که به شما نزدیک میشوند شمارا دوست ندارند، بعضی‌ها نمیتوانند از دور شلیک کنند ✨️۳. ‏زنه ارايش ميكنه ميگيد خرابه ؛ زنه ميخنده ميگيد جلفه ؛ زنه تحصيلاتشو ادامه ميده ميگيد حتما كسي نگرفتش ؛ زنه عصباني ميشه ميگيد عادتی ؟ ؛ زنه ساده و بدون ارايشه ميگين به خودش نميرسه ؛ يكي تصادف ميكنه ميگيد رانندش حتما زنه ؛ ميخواي به يه مرد فحش بدي همه فحشا برميگرده به خواهر و مادرش ؛ چتونه؟! ○ هربژی کرد ❤️‍🔥

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز