2777
2789
عنوان

لکه بینی

34 بازدید | 3 پست

سلام دوستان من دوسه روز قبل پریودیم لکه بینیم شروع شد تقریبا۱۳روز میگذره هنوز ادامه داره

مجردم وقبلش خوب بود ایندفعه اینجوری شدم

گاهی وقتا معذرت میخواما رنگش قرمزه بعضی وقتام قهوه ای

چیکار کنم بنظرشما

آزمایش سطح هورمون و سونو رحم و تخمدان انجام بده

علائم دیگه ای نداری؟؟؟

عفونت هم میتونه باشه اگر علائم دیگه ای داشته باشی خوبه بدی

ممکنه بهم ریختگی هورمون یا پولیپ باشه

فعلا قطعیتی نیست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آزمایش سطح هورمون و سونو رحم و تخمدان انجام بدهعلائم دیگه ای نداری؟؟؟عفونت هم میتونه باشه اگر علائم ...

سطح هورمون استروژن پروژسترون تیروئید پرولاکتین

بگی دکتر عمومی هم مینویسه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ترمیم معدل

miss__royaaa | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792