اصلا دوست ندارم الان از شانسم طرفم دو تا برادر داره دو تا هم زن دارن
باز اولی با من فاصله سنی اش ۱۶ ساله بچه داره
دومی ولی از خودم دو سه سال کوچیکتره قرطی عملی هم هست دانشگاه ازاد میخونه
من خودمم کارمندم دکتری دارم ولی رشته ام اینقدر پرستیژ نداره معمولیه
ای کاش ادم میشد با تک پسر ازدواج کنه
حیف خانواده فشار میارن وگرنه ازدواح نمیکردم اصلا حوصله این ادما رو ندارم