2777
2789
عنوان

تجربیات زندگی

252 بازدید | 11 پست

سلام دوستان عزیز من میخواستم یه موضوعی رو در مورد ازدواج خدمتون بگم البته احتمالا بیشتر شما متاهل هستید ولی واقعا اگه دختر دارید اگه خواهر مجرد دارید و یا اکه مجرد هستید به این نکاتی که میگم قبل از ازدواج حتما دقت کنید اولا به هیچ عنوان به فرد وابسته ازدواج نکنید در جامعه ما خانواده هایی هستند که صاحب یک خونه دو طبقه و یک مغازه هستند پسر پیش پدر کار میکنه و واحد بالایی خانه رو برای پسرشون در نظر دارن اگه فکر خوشبختی خود هستید به هیچ عنوان چنین کسانی رو برای خواستگاری راه ندید یا به شرطی راه بدید که حداقل مسکن تون جدا باشه این خانواده چون پسرشون بهشون وابسته هست هیچ قدرتی ندارد و مجبورید هر رفتار و هر چیزی رو تحمل کنید و دقیقا باید تابعشون باشید حس حسادتی که معمولا در بین مادرشوهر و خواهر شوهر وجود داره مانع از این میشه که حقوق بالایی برای شما در نظر بگیرن نه قدرت اجاره و رهن منزل دارید و نه میتونید پس اندازی داشته باشید دوم نکته در ازدواج های سنتی به هیچ عنوان به خاطر موقعیت شغل خانواده و... دست به ازدواج بافردی به دلتون نمیشینه و احساس خوبی بهش ندارید نزنید عشق بعد ازدواج و ... دروغی بیش نیست اگه طرفتون در دوره نامزدی دوست ندارید و حسی بهش ندارید این مطمعن باشید که هیچ وقت به وجود نمیاد وقتی کسی به عنوان خواستگاری واستون میاد از خانواده خواهش کنید دست از تعصبات بی جا بردارن حداقل یک ماه یا دوماه بدون خواندن صیقه محرمیت و اینکه کسی از خانواده بدون با طرف رفت آمد داشته باشید کاه رو کوه کنید و سعی کنید از دیدن هیچ رفتار و.... نگزرید در صورتی که خواستگارتون کوچک ترین دروغی گفت و یا اینکه متوجه شدید اهل دروغ گفتن سریعا رابطتون تموم کنید زندگی با افراد دروغ گو خیلی سخت هست پسرانی که به مادر خود بسیار وابسته هستن و از همون روز اول کوچک ترین مسایل بینتون واسه مادرشون میگن به هیچ عنوان مناسب زندگی نیستند زندگی به تک پسر های وابسته خیلی سخته در انتخاب چنین افرادی دقت کنید مادرشوهر نقش زیادی در زندگی شما داره اگر حس میکنید خود پسر خوبه ولی مادر پر توقع و زبان داری داره که فقط تیکه میندازه و..‌ بدونید که سازش باهاش خیلی سخت اگه شما رو به عنوان عروس قبول نداره و با زخم زبون و..‌ شما رو ناراحت میکنه اکه خیلی حساس هستید و نمیتونید تحمل کنید چنین ازدواجی به صلاح نیست اصلا آخرین مطلبی که میخوام بگم این ابنکه کی ازدواج کنید مهم نیست اگه هیچ وقت ازدواج نکنید بهتر اینکه باخانواده فردی وصلت کنید که همیشه در عذاب ناراحتی باشید یا بخواید طلاق بگیرید

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

👍👍 خوب بود 

البته من يه موردش برام پيش اومده كه خلاف صحبت شماست 

من سنتى ازدواج كردم و همسرم دوسال ميومد خواستگارى و من نه ميگفتم فقط بخاطر اينكه از نظر ظاهرى به دلم نمينشست چهره اش رو دوست نداشتم .  و حتى روزاى اول عقد خيلى نگاهش نميكردم 😐 الان چهارسال ميگذره و چون اخلاق خودش و خونوادش خيلى خوبه و هيچ مشكلى با هم نداريم و خودش بهم محبت خيلى ميكنه و دوستم داره الان خيلى دوستش دارم. و اين حس بعده ازدواج اومد و اصن ديگه ظاهرش برام مهم نيس انگار به چشمم نمياد  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش