2777
2789

من ایشون رو میشناسم ولی من ۸ سال پیش پسرم رو بردم مرکز طبی کودکان اونجا عمل کردن راضی بودم. 

لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ الله.خدایا کمکم کن نمیدونم چی قراره سرم بیاد.خودت گفتی نا امید نباشم از رحمتت پس امیدوارم. مسیر خیلی سختی رو در پیش دارم.یا زینب.دلم گرم است ،می دانمخدای من ، خدایی خوب می داندو می داند که سائل را نباید دست خالی راند.دو سال بعد:دوستهای خوبم خدا جواب سختی های من رو به بهترین شکل داد. از رحمت خدا نا امید نشید. 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من ایشون رو میشناسم ولی من ۸ سال پیش پسرم رو بردم مرکز طبی کودکان اونجا عمل کردن راضی بودم.

الانم دکتر تدین چهار سوقی هم هستن همون توی درمانگاه امام‌رضا میبینن ولی نمازی عمل میکنن.نمیدونم دکتر تدین چهار سوقی ببرم یا مهدی فروغی.

الانم دکتر تدین چهار سوقی هم هستن همون توی درمانگاه امام‌رضا میبینن ولی نمازی عمل میکنن.نمیدونم دکتر ...

شیراز هستی؟ دکتر علی بهادر هم فوق تخصص جراحی اطفاله.عالیه.مطهری هم ویزیت میکنه

 پارسا پسرمامان😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز