2777
2789
عنوان

زیبایی

227 بازدید | 11 پست

خانومای گل،عروسیم نزدیکه،میخوام بدونم برای اینکه تولباس عروس سینه قشنگ خودشو بگیره چکار کنم؟ برای سینه بزرگ باید چیکار کنم؟ کرم یا لوسیون هست؟ خوب هست؟

اگر ایران بجز ویرانسرا نیست/من این ویرانسرا را دوست دارم.اگر تاریخ ما افسانه رنگ است/من این افسانهها را دوست دارم.نوای نای ما گر جانگداز است/من این نای و نوا را دوست دارم.اگر آب و هوایش دلنشین نیست/من این آب و هوا را دوست دارم.به شوق خار صحراهای خشکش/من این فرسوده پا را دوست دارممن این دلکش زمین را خواهم از جان/ من این روشن سما را دوست دارم.اگر بر من ز ایرانی رود زور/من این زور آزما را دوست دارم.اگر آلوده دامانید، اگر پاک/من، ای مردم، شما را دوست دارم🌈آبادی و آزادیتو ببینم ایران جذاب و عزیزم❤️🩹

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


به مبارکی و میمنت عروس خانوم😍😍😍

💕 آرامش💕 چیست؟ نگاه به گذشته و شُکر خدا. نگاه به آینده و اعتماد به خدا. نگاه به اطراف و جستجوی خدا. نگاه به درون و دیدن خدا.! ❤ لحظه هایتان سرشار از بوی خدا ❤ خدایا به اندازه ی خودت بی نهایت شُکر ❤ آرامش سهم دلهایی است که نگاهشان به نگاه خداست ❤
عزیزم مگه پرو لباس عروس نرفتی؟؟خودشون غالب و جک دارن.کوچیک و بزرگ هم باشه خود مزون تنظیمش میکنه

نه هنوز نرفتم، سینه بزرگ زشت نمیشه تو لباس عروس؟

اگر ایران بجز ویرانسرا نیست/من این ویرانسرا را دوست دارم.اگر تاریخ ما افسانه رنگ است/من این افسانهها را دوست دارم.نوای نای ما گر جانگداز است/من این نای و نوا را دوست دارم.اگر آب و هوایش دلنشین نیست/من این آب و هوا را دوست دارم.به شوق خار صحراهای خشکش/من این فرسوده پا را دوست دارممن این دلکش زمین را خواهم از جان/ من این روشن سما را دوست دارم.اگر بر من ز ایرانی رود زور/من این زور آزما را دوست دارم.اگر آلوده دامانید، اگر پاک/من، ای مردم، شما را دوست دارم🌈آبادی و آزادیتو ببینم ایران جذاب و عزیزم❤️🩹

اگر للباستون پوشیده تر باشه بزرگی سینه معلوم نمیشه و اینکه مهم دوخت لباس هست

مرسی، یکم شل شده بخاطر رژیم،لباس میتونه درست نگه داره؟

اگر ایران بجز ویرانسرا نیست/من این ویرانسرا را دوست دارم.اگر تاریخ ما افسانه رنگ است/من این افسانهها را دوست دارم.نوای نای ما گر جانگداز است/من این نای و نوا را دوست دارم.اگر آب و هوایش دلنشین نیست/من این آب و هوا را دوست دارم.به شوق خار صحراهای خشکش/من این فرسوده پا را دوست دارممن این دلکش زمین را خواهم از جان/ من این روشن سما را دوست دارم.اگر بر من ز ایرانی رود زور/من این زور آزما را دوست دارم.اگر آلوده دامانید، اگر پاک/من، ای مردم، شما را دوست دارم🌈آبادی و آزادیتو ببینم ایران جذاب و عزیزم❤️🩹

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز