2777
2789

۱۱سال پیش بابای احمق خودم بخاطر نامادریم گفت انجام بدین

خاک توسر نفهمش کنن حلالش نمیکنم

امروز ۲شهریور۱۴۰۳ ساعت ۱۶و۳۰دقیقه اولین لگدزدنای نی نیمو فهمیدم الهی قربونش برم دخترنازم نفس مامان  خدایا مسافرکوچولوموسپردم بخودت بسلامت ب مابرسون  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

توهینه

کسیم نخواست، که اگر میخواست اون روی دیگمو میدیدن

روزی سگی داشت در چمن علف می‌خورد. سگ ديگری از کنار چمن گذشت. چون اين منظره را ديد تعجب کرد و ايستاد. آخر هرگز نديده بود که سگ علف بخورد! ايستاد و با تعجب گفت: اوی ! تو کی هستی؟ چرا علف می‌خوری؟! سگی که علف می‌خورد نگاهش کرد و باد در گلو انداخت و گفت: من؟ من سگ قاسم خان هستم! سگ رهگذر پوزخندی زد و گفت: سگ حسابی! تو که علف می‌خوری؛ ديگه چرا سگ قاسم خان؟ اگر لااقل پاره استخوانی جلوت انداخته بود باز يک چيزی؛ حالا که علف می‌خوری ديگه چرا سگ قاسم خان؟ سگ خودت باش...     #زمستان بی بهار / ابراهیم یونسی

نه بابا نخواستن هیچ من بعدا به شوهرمم گفتم یه عده اینجورین داشت شاخ در میاورد میگفت چجور دخترا زیر بار این توهین میرن

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲

همسرم نخواست. اما من رفتم گرفتم. مردا همیشه عاشق و دلیاخته نمیمونن. بعضی ها مادر زاد ندارن. حداقل میفهمی هست نیست چه مدله.... یکی از دوستانم حلقوی ازتجاعی بود. اخر مکبور شد با جراحی از بین ببره 

تویی که میبینی نوشتم متاهل و متعهد بازم درخواست میدی .بیغیرتی همین؛ ناموس سرت نمیشه اگر سرت میشد به زنهای متاهل درخواست نمیدادی.حتما برو تو دستشویی و عمیق به سوراخ توش و محتویاتش نگاه کن .چون همون چیزیه که تو مغزتع ....تو خاکسپاری ت اگر بارون بیاد شرکت نمیکنن؛ پس اون جوری زندگی کن که حالتو خوب میکنه. بی خیال حرف و نگاه مردم 🌹🌹🌹دلم یه خواب آخر میخواد از اون خوابها که میری تو یه تونل سفید بی انتها و آخر تونل عزیزت منتظره تا بغلت کنه و بگه خوش اومدی به این دنیا .دیگه تموم شد غم و غصه من کنارتم 😞😞😞💔💔💔

توهینهکسیم نخواست، که اگر میخواست اون روی دیگمو میدیدن

مثلا چه برخوردی؟ خب بعد اونجوری فکز بد نمیکنن حرف در بیارن واسه دختره ؟

لاحول ولا قوة الا بالله العلي العظيم

ببین من شاید قدیمی فکر کنم اما برا دختر خودم حتما میگیرم، اینکه طرف بگه آره یکم بی احترامی و ناراحت میشه آدم من خودم دوازده سال پیش اگر الانم بود حتما شوهرمو رد میکردم اما اگر شوهرت نخواست ازت تو برو بگیر حتما 

ببین من همش میگفتم این چیزا چیه ب دختر توهین میشه 

ولی یه مورد دیدم پسره قبل از ازدواج گفته بود نمیخام من بهت اعتماد دارم و این حرفا 

یه مدت بعد از ازدواج اختلاف پیدا میکنن بعد پسره دیگه هیچی نداشت برا گفتن به همه گفته بود این خانوم اصلا باکره نبوده وقتی ک باهام ازدواج کرده 

ب این نتیجه رسیدم شریک زندگی آدم می‌تونه ب پست ترین آدم تبدیل بشه

مثلا چه برخوردی؟ خب بعد اونجوری فکز بد نمیکنن حرف در بیارن واسه دختره ؟

گوه خوردن، من الان بیام رو تو تیزی بکشم بگم تو قاتل بابامی

بگی من نیستم و نمیخوام از تو چاقو بخورم باید پشت سرت حرف در بیارن که این حتما قاتل باباش بوده؟

چه حرفای مفتیه خودتونو میبرید زیر یوقش

روزی سگی داشت در چمن علف می‌خورد. سگ ديگری از کنار چمن گذشت. چون اين منظره را ديد تعجب کرد و ايستاد. آخر هرگز نديده بود که سگ علف بخورد! ايستاد و با تعجب گفت: اوی ! تو کی هستی؟ چرا علف می‌خوری؟! سگی که علف می‌خورد نگاهش کرد و باد در گلو انداخت و گفت: من؟ من سگ قاسم خان هستم! سگ رهگذر پوزخندی زد و گفت: سگ حسابی! تو که علف می‌خوری؛ ديگه چرا سگ قاسم خان؟ اگر لااقل پاره استخوانی جلوت انداخته بود باز يک چيزی؛ حالا که علف می‌خوری ديگه چرا سگ قاسم خان؟ سگ خودت باش...     #زمستان بی بهار / ابراهیم یونسی
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792