2777
2789
عنوان

حس میکنم

82 بازدید | 14 پست

خیلی تنهام هیج کس دوستم نداره حتا خودمم از خودم بدم میا د هیچ کسیو ندارم اینجام نمیتونم مشکلمو بگم کارم شده فقط گریه همیشه میگم چرا من باید گرفتار همچین چیزی میشدم 

امیدوارم به هرچی میخوای برسی 💕💕

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیییزم.اگه دوست داشتی حداقل درحد شنیدن حرفا تون میتونم همدردی کنم اگه خواستی درخواست بده صحبت کنیم❤ ...

قربونت برم ممنونم قشنگم 

امیدوارم به هرچی میخوای برسی 💕💕

اسی من نتیجه دیدم واقعیه اگه خواستید بگید  تو یه کتابی نوشته بود چطور بفهمیم به حاجتمون   (عشق یک طرفه، عشقمون ، قبولی دانشگا ، بارداری ،خونه خریدن ،کار، و.......)میرسیم یا نه اگه کسی خواست بدونه لایک کنه بهش یاد میدم خیلی واقعیه و روشش از طرف یه شهیدیه

منم همینطور منمولی هیچوقت نا امید نباش مشکلت حل میشه بعد به خودت میای و میبینی که حل شده و بیخودی ذه ...

ممنون عزیزم ولی فکر میکنم این موضوع هیچ وقت حل نمیشه 😓😓

امیدوارم به هرچی میخوای برسی 💕💕

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز