2777
2789
عنوان

اسم گزینی

242 بازدید | 9 پست

سلام.  دوستان کی اطلاع داره ثبت احوال دو اسمه قبول میکنه یا نه


مثلا امیر محمد

برام دعا کنید حاجت روا شم. خدا جون امیدمو نا امید نکن.من دوستت دارم خدا.دستمو رها نکن😢😢😢😢

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خدا روشکر. گرچه من هنوز نمیدونم دخملیه یا پسلی. اما امیر محمد نیت کردم. 

ممنون از راهنماییتون

برام دعا کنید حاجت روا شم. خدا جون امیدمو نا امید نکن.من دوستت دارم خدا.دستمو رها نکن😢😢😢😢
امیر‌ محمد خیلی زیاده بزار محمد امیر

اره محمد امیر هم خوبه. تازه ۱۰ هفتمه ان شاءالله یه پسر سالم و صالح باشه 

برام دعا کنید حاجت روا شم. خدا جون امیدمو نا امید نکن.من دوستت دارم خدا.دستمو رها نکن😢😢😢😢
اره محمد امیر هم خوبه. تازه ۱۰ هفتمه ان شاءالله یه پسر سالم و صالح باشه  


آره واقعا اسم و جنسیت مهم نیست ذات و تربیت مهمه، ایشالا که یه بچه سالم و صالح نصیبتون بشه

خدایا جوری هوامو داشته باش که خودمم باورم نشه 🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز