razu مدیر عضویت: 1403/11/28 تعداد پست: 428 عنوان حس ششمی | مشاهده متن کامل بحث + 1738 بازدید | 193 پست حس ششمی هستم سپاسگزار از خدایی ک همین نزدیکیست!!!!🌹 1404/02/14 | 18:13 3 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
arjhina عضویت: 1402/10/14 تعداد پست: 1618 ب ۱سال نمیرسه،۶تا ۷ماه من در آینده شاغل میشم؟ کار دولتی یا ازاد؟ زمانس دوره یا نزدیک؟
n_ah عضویت: 1401/12/04 تعداد پست: 6866 وعده شما نزدیکه میشه منم بگید لطفا امشب بهس بگم حتما قبول میکنه؟ میذاره طی این هفته انجامش بدم؟ ایا با ن ازدواج میکنم؟ یا با. A.؟ ماه تولدم یا فصل @razu @razu
razu مدیر استارتر عضویت: 1403/11/28 تعداد پست: 428 میشه بمنم بگیدک کی بهش میرسم؟ و اصن رسیدنی هست خیلی سالع بلاتکلیفم شما خانومی هستید سر در گم،راه خودتونو گم کردید،شما یه ازدواج دارید،ولی زمان بره سپاسگزار از خدایی ک همین نزدیکیست!!!!🌹
asma_00 عضویت: 1401/12/12 تعداد پست: 16159 شما خانومی هستید سر در گم،راه خودتونو گم کردید،شما یه ازدواج دارید،ولی زمان بره میشه بگین من کی ازدواج میکنم و چه مشخصات ظاهری وواخلاقی داره و ایندم چطوریه
سارههههههههههههه عضویت: 1403/12/11 تعداد پست: 12587 شما خانومی هستید سر در گم،راه خودتونو گم کردید،شما یه ازدواج دارید،ولی زمان بره د زهر مار منو بگو
razu مدیر استارتر عضویت: 1403/11/28 تعداد پست: 428 واقعا پارتنرم دوسم داره یا ظاهریه یا دلسوزی؟ دوست. داره وجدی،ولی اگه باهاش ازدواج کنی،ادم اصول گرایی است،ریز بین،مث یه فرمانده میمونه،(مقرراتی سپاسگزار از خدایی ک همین نزدیکیست!!!!🌹
7sepide7 عضویت: 1402/09/19 تعداد پست: 330 شما خانومی هستید سر در گم،راه خودتونو گم کردید،شما یه ازدواج دارید،ولی زمان بره ممنونم ببخشید با همین اقا؟؟
kourd1121 عضویت: 1402/06/20 تعداد پست: 1131 دوست. داره وجدی،ولی اگه باهاش ازدواج کنی،ادم اصول گرایی است،ریز بین،مث یه فرمانده میمونه،(مقرراتی ممنونم ازتون
parisham عضویت: 1403/09/02 تعداد پست: 921 دوست. داره وجدی،ولی اگه باهاش ازدواج کنی،ادم اصول گرایی است،ریز بین،مث یه فرمانده میمونه،(مقرراتی ویژگی های منو بگوو کاربری دونفره
asma_00 عضویت: 1401/12/12 تعداد پست: 16159 دوست. داره وجدی،ولی اگه باهاش ازدواج کنی،ادم اصول گرایی است،ریز بین،مث یه فرمانده میمونه،(مقرراتی میشه بگین من کی ازدواج میکنم و چه مشخصات ظاهری وواخلاقی داره و ایندم چطوریه
رایت عضویت: 1401/07/10 تعداد پست: 10833 شما خانومی هستید سر در گم،راه خودتونو گم کردید،شما یه ازدواج دارید،ولی زمان بره @razu سلام خسته نباشید من چه زمانی و کجا شاغل میشم؟مشخصات ظاهری و شغل کسی که باهاش ازدواج داذم چیه؟در مورد حروف اسمی و سنش چی حس می کنید؟ممنونم