بچها کسی اینجا عمل رفلاکس انجام داده؟داغووووونما مریم موقع بلع اتیش میگیره بینیم میگیره شبا توخواب از خشکی گلوم اتیشه رفلاکس گرید ای هستم کاش میشد عمل کنم ینی خوب میشم؟کارم شده گریه
منم رفلاکس دارم . هرررررررر کاری کردم فقط و فقط ارامش بهترم میکنه . اگه بقیه بذارن عکل رو بعید میدون ...
ینی منم از زندگی افتادم موقع بلع برنج و نون آااااتیییش میگیرم ک گریم میگیره میبینی ی روز بهترم ی روز داغون ن ترشی لبنیات چای و و و میخورم همه رو حذف کردم اما روز ب روز بدترم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
میدونم چی میگی درکت میکنم . من یه وقتایی هودبخود بهتر میشم . یه وقتایی بدتر ..ولی ارامش خیلی تاثیر گ ...
منک اطرافیانم بهم میگن تو دیوونه شدی سراغ از حال من ک ندارن من چندساله کم و بیش رفلاکس دارم هییییچوقت اینطوری نبودم کل سقف دهنم حلقم گلوم درد میکنه میسوزه عینه ادمی سرماخورده حس میکنم سقف دهنم پف کرده موقع بلع برنج ونون یهو میبینی هیچ مشکلی ندارم یهو هم میبینی انگار نمک ریختن رو زخم