2777
2789
عنوان

اهههههه

68 بازدید | 12 پست

با یکی بودم خیییییلی حالمو بد کرد من قراره کنکور بدم رفته چسبیده به یه دختره که معلمه ومن میخواستم معلم شم بعدش دختره یه بویی برده پسره رو از پیجش پرتش کرده بیرون الان دیدم بعد از چندین ساعت دختره منو بلاک کرده :) 




با اون کات کرده دنبال ارامششه دیگه بلاک زد تموم شه یا منو بلاک کرد مشکل از من بود؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب دیگ جفتتونو بلاک کرده خاطره ایی نمونه لابد😂


الحمدلله اگه اینطور باشه 🙂💔

باور میکنی تو سخخخت ترین وبدترین شرایط ولم کرده رفته با اونکه دانشجوئه مثلا حرصم بده من نمیتونم فرهنگیان بیارم

الحمدلله اگه اینطور باشه 🙂💔باور میکنی تو سخخخت ترین وبدترین شرایط ولم کرده رفته با اونکه دانشجوئه ...

چن سالتونه!

چیشد کح اینطوری شد

ولش برو ی حرفه ایی یاد بگیر درآمدت بیشتر از ی فرهنگی میشه. 

چن سالتونه!چیشد کح اینطوری شدولش برو ی حرفه ایی یاد بگیر درآمدت بیشتر از ی فرهنگی میشه.

من سنم کمه ولی بهش گفتم تو نباید اذیتم میکردی وکاری به کارم داشتی اگه منو نمیخواستی برا سنتو موقعیتمون احترامتو نگه داشته بودم لیاقت نداشتی قدر ندونستی

چن سالتونه!چیشد کح اینطوری شدولش برو ی حرفه ایی یاد بگیر درآمدت بیشتر از ی فرهنگی میشه.

از هر انگشتم هنر میباره فرهنگیان چیه اگه امسال درومدم بازم هنرمو استعدادمو ول نمیکنم اصلن چقدددد ناراحت شدم مامانمو دیدم حالش یجوری شد دیده ناراحتم بخدا چقد گل دختر بودم اخلاقموووو گند کرد تحمل هیچیو ندارم 

[QUOTE=380965630]از هر انگشتم هنر میباره فرهنگیان چیه اگه امسال درومدم بازم هنرمو استعدادمو ول نمیکنم اصلن چقدددد نار 

عزیزمم نمیگم فرهنگیان پرفکته اما خبب اونطور هم کح شما میگید چیه!

نیست

😂🙂😐

[QUOTE=380965630]از هر انگشتم هنر میباره فرهنگیان چیه اگه امسال درومدم بازم هنرمو استعدادمو ول نمیکن ...

ای بابا من الان از استرس دارم میمیرم نمیدونم نتیجش چی میشه دوس دارم بیارمش اصلن هدفم ازول همین فرهنگیان بود اما واقعا چیزی نیستتتت که دربرابرش اینکارو داره با غرورم میکنه

ای بابا من الان از استرس دارم میمیرم نمیدونم نتیجش چی میشه دوس دارم بیارمش اصلن هدفم ازول همین فرهنگ ...

با همچین ادمی نباشی هم بهتره .که واس این چیزا بخادتت و تحت فشار قرار بده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز