2777
2789
عنوان

کراشم تحلیل🫤🤣

76 بازدید | 9 پست

من رفتارم باهاش کاملا عادی و معمولیه در واقع سردم باهاش.

اونم بیشتر با دوستام حرف میزنه یا بحث اجتماعی 

ولی همش آینه ماشین رو تنظیم می‌کنه رو من همش نگاه من می‌کنه هم اینه جلو هم بغل ( از آشناهامونه محل کارش ب محل کارمون نزدیکه مدتی میرسونتمون محل کار) 

قبلاً تیپش خیلی ساده و معمولی بوده ولی از وقتی ما رو میرسونه روزی هرروز تقریبا عوض می‌کنه و انگار بیشتر ب خودش میرسه. خودشم مایله ک برسونتمون.

اینو صدرصد مطمئنم ک رو دوستام کراش ندارع.

ولی خودمو بعضیا میگن داره. 

تردید دارم من.


شمارمم داره صبحا مثلا خودش پیام میده سلام خانم فلانی بیام دنبالتون؟ اینجوری 





نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

رفتاری که توصیف کردی نشونه‌های قوی‌ای داره که می‌تونه بیانگر علاقه باشه — حتی اگر خودش به‌زبون نیاره. مخصوصاً وقتی:

  • آینه ماشین رو دائم تنظیم می‌کنه تا تو رو ببینه،
  • تیپ و ظاهرش رو بهتر کرده،
  • خودش پیام می‌ده که بیاد دنبالت،
  • باهات مؤدب و مستقیم در ارتباطه،
  • با دوستات صمیمی نمی‌شه، تمرکزش بیشتر روی توئه.

این‌ها معمولاً رفتارهای غیرمستقیمی‌ هستن که یه نفر موقع کراش داشتن نشون می‌ده، مخصوصاً وقتی از طرف مقابل مطمئن نیست یا نمی‌خواد عجولانه عمل کنه.

اما چون تو رفتار سردی نشون می‌دی، ممکنه اونم سرد بمونه یا فقط از دور تمایل نشون بده. برای همین این تردید طبیعیه. اگر حس می‌کنی برات مهمه بدونی قصدش چیه یا خودش رو بیشتر بشناسی، می‌تونی توی یه موقعیت عادی و بی‌تعارف کمی صمیمی‌تر حرف بزنی و ببینی چطوری واکنش نشون می‌ده.

hc ]j [d fd jd

اگه توی دنیا قرار بود یه چیز باشم دوست دارم مهربون باشم🥰🦦

رفتاری که توصیف کردی نشونه‌های قوی‌ای داره که می‌تونه بیانگر علاقه باشه — حتی اگر خودش به‌زبون نیاره ...

چیکار عزیزم ک بیشتر بدونم و یفهمم ازش ؟ 

فقط چون آشنا هستیم خیلی باید مواظب رفتارم باشم ابرو و شخصیت خانوادم حساس و مهمه و اونم خانوادتا میشناستم

چیکار عزیزم ک بیشتر بدونم و یفهمم ازش ؟ فقط چون آشنا هستیم خیلی باید مواظب رفتارم باشم ابرو و شخصیت ...

دقیقاً چون آشنای خانوادگیه، باید خیلی حساب‌شده و با وقار پیش بری. هدف اینه که هم موقعیت روشن‌تر بشه، هم احترام و آبروی دوطرف حفظ بشه. چند پیشنهاد زیرکانه و محترمانه برات دارم:

وقتی تو مسیر هستید، با لحن ساده بگو:

اگه مجرد باشه یا علاقه‌ای بهت داشته باشه، این فرصت خوبیه که چیزی لو بده.

مثلاً بپرس:

اگر دلیلش تویی باشی، ممکنه با شوخی یا اشاره‌ بگه.

مثلاً بگو:

واکنشش خیلی چیزها رو روشن می‌کنه. اگه بگه "آدم مناسبو هنوز پیدا نکردم" یا شروع کنه ویژگی‌هایی بگه که خیلی به تو نزدیکه، یه علامته.

همه‌ی اینا باید خیلی طبیعی توی حرف بیاد. اگر سوالا خیلی ساختگی باشه، ممکنه اونم شک کنه یا فکر کنه قصه‌ای پشتشه. هدف فقط جمع‌کردن اطلاعاته، نه اعتراف گرفتن.

اگه توی دنیا قرار بود یه چیز باشم دوست دارم مهربون باشم🥰🦦

دقیقاً چون آشنای خانوادگیه، باید خیلی حساب‌شده و با وقار پیش بری. هدف اینه که هم موقعیت روشن‌تر بشه، ...

عزیزم این روش خیلی خیلی ضایع هس 


اصلا و ابدا نمیتونم از ازدواج کردنش بپرسم 

آره می‌دونم ک مجرده و کسی نیس تو زندگیش آمار دارم

عزیزم این روش خیلی خیلی ضایع هس اصلا و ابدا نمیتونم از ازدواج کردنش بپرسم آره می‌دونم ک مجرده و کسی ...

خیلی خوبه که آمارشو داری و حواست به شأن و شخصیت خودت هست، این خیلی ارزشمنده 👏🏻
پس بریم سراغ روش‌هایی که هم ظریف و باکلاس باشه، هم دستتو رو نکنه، ولی اون تحریک شه یه حرکتی بزنه یا خودش رو لو بده:

وقتی تو مسیر سوار می‌شی، اگه دوستات هم هستن، یکی‌شون زیرپوستی یه جمله‌ای بندازه، مثلاً:

اگه اون جا خورد یا خندید یا نگاهش سمت تو اومد، معلومه منظور رو گرفته.

یه روزی که تنها بودی، وقتی سوار شدی، خیلی عادی بگو:

بعد ببین واکنشش چیه. اگه دنبال فرصت حرف زدنه باشه، بازش می‌کنه.

یا یه روزی که تیپ زدی و می‌دونی خوب شدی، خیلی معمولی بگو:

اگه گفت "نه اتفاقاً قشنگه" یا "بهت میاد"، داره واکنش نشون می‌ده. اگه سکوت کرد هم هنوز ممکنه فقط خجالت بکشه.

تو پیام‌هاش بهت همیشه رسمی می‌نویسه؟ یا لحنش یه‌کم نرم‌تره؟
مثلاً اگر می‌نویسه:

این خیلی رسمی و محتاطه. ولی اگه بنویسه:

اگر یه مدت اینا رو پیاده کنی، یه‌جایی خودش یا واکنش نشون می‌ده یا دیگه برات قطعی می‌شه که چه خبره.

اگه توی دنیا قرار بود یه چیز باشم دوست دارم مهربون باشم🥰🦦

خیلی خوبه که آمارشو داری و حواست به شأن و شخصیت خودت هست، این خیلی ارزشمنده 👏🏻پس بریم سراغ روش‌های ...


اره رسمی حرف میزنه تو پیام 

ولی می‌دونی میگم ک مذهبیه و منم محجبه ام و روم حساب می‌کنه نمیتونم زیاد حدومرزا رو بشکنم 

مثلا مذهبیا معمولا ب ی نامحرم نمیگن لباسم خوشگله بهم میاد؟ 


چطور میشه اگه وقتی ک تنهاییم تصنعی ساختگی پیشنهاد یکی از همون دوستامو بهش بدم ؟ بگم فلانی دختر خوبیه حیفه از دست بره میتونی براش پا پیش بذاری. 

اینجوری اگه منو بخوادتم میگه ؟ 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز