خیلی خوبه که آمارشو داری و حواست به شأن و شخصیت خودت هست، این خیلی ارزشمنده 👏🏻
پس بریم سراغ روشهایی که هم ظریف و باکلاس باشه، هم دستتو رو نکنه، ولی اون تحریک شه یه حرکتی بزنه یا خودش رو لو بده:
وقتی تو مسیر سوار میشی، اگه دوستات هم هستن، یکیشون زیرپوستی یه جملهای بندازه، مثلاً:
اگه اون جا خورد یا خندید یا نگاهش سمت تو اومد، معلومه منظور رو گرفته.
یه روزی که تنها بودی، وقتی سوار شدی، خیلی عادی بگو:
بعد ببین واکنشش چیه. اگه دنبال فرصت حرف زدنه باشه، بازش میکنه.
یا یه روزی که تیپ زدی و میدونی خوب شدی، خیلی معمولی بگو:
اگه گفت "نه اتفاقاً قشنگه" یا "بهت میاد"، داره واکنش نشون میده. اگه سکوت کرد هم هنوز ممکنه فقط خجالت بکشه.
تو پیامهاش بهت همیشه رسمی مینویسه؟ یا لحنش یهکم نرمتره؟
مثلاً اگر مینویسه:
این خیلی رسمی و محتاطه. ولی اگه بنویسه:
اگر یه مدت اینا رو پیاده کنی، یهجایی خودش یا واکنش نشون میده یا دیگه برات قطعی میشه که چه خبره.