2777
2789
عنوان

طلاق میگرفتید

116 بازدید | 12 پست

من شوهرم همه چیزش خوبه فقط بی پوله من هم آدم پولکی نمیدونم چی کنم جدا هم بشم شرایط بدتر بمونم همه زندگی با آدم بی پول نگید برو سر کار اجازه نمبده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از اول نمی‌دونستی بی پوله؟

چرا با این ازدواج ها و بعد طلاق ، جامعه رو پر زن طلاق گرفته میکنید و مردهایی که دنبال فساد هستن 

دختر بهار متولد اردیبهشت 😍😍 مثل بهار سرسبز وشادم .من دختر بهارم 🍀🍀

پولم نداره ، سرکارم نمیزاره بری ، چیش خوبه پس ؟؟؟


دیشب همه شب در برم آن سلسله مو بود من بودم و او بود می بود و سه تا بود و صبا بود و سبو بود من بودم و او بود دامان چمن پر گل و در دامن گلزار من بودم و دلدار مه دلکش و گل نغز و هوا غالیه بو بود من بودم و او بود،،،لطفا مردا درخواست دوستی ندین، خسته شدم از دستتون

درکش کن الان وضعیت خیلی ها اینجوریه چرا نمیره یه شاخه دیگه ای از کار

درامد کم داشتن

با اینکه عقل معاش نداشته باشی

و خسیس باشی

حیلیی فرق داره..مردای با جنم ک هستن حقوق کمی دارن

ولی ۲/۳ جا کار میکنن

💕

مرد پول نداره چه فایده 

نمیتونه برات کادو بخره خوشحالت کنه

وسایل رفاه با پول فراهم میشه

پول داشته باشه غرزدن ایراد گرفتن زن کمتر میشه

پول برای مرد مهمه

برای شاد بودن منتظر جمعه نباش ، منتظر تابستان نباش ، منتظر کسی ک دوستت داشته باشد نباش ، شادی وقتی بدست میاد ک منتظر اتفاقی نباشی ................................... بهترین انتقام از کسی ک آزارت داده اینکه ک در نبودنش شاد باشی
درامد کم داشتنبا اینکه عقل معاش نداشته باشیو خسیس باشیحیلیی فرق داره..مردای با جنم ک هستن حقوق کمی د ...

خسیس بحثش جداس ...ببین من منظورم اینه اگه میتونه تلاَش کنه زندگیتون خوب بشه حیفه .اگرم نه  که هیچ

🎗توهین ممنوع🎗

تعجب می‌کنم از کاربرهایی که میان اینجا و در مورد مسائل مهم زندگیشون نظر سنجی میکنن .

شما در مورد کسی که نظرش رو میگه چی میدونی ؟ 

باسواده ، بی سواده

بچس ، تو اجتماع هست ، اصلا تجربه زندگی مشترک داره ، 

ضریب هوشیش  بالائه یا کم هوشه و خیلی موارد دیگه 


اینجا به نتیجه خوبی نمی رسی مطمئن باش .‌

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز