2789
عنوان

1407کجاین😅

| مشاهده متن کامل بحث + 885 بازدید | 95 پست
انقد عذاب و حسرت همه چی رو میکشیم تا زندگی تموم بشه

این حرف نزن قشنگم ادم از فردای خودش خبر نداره شایدم ب جایی رسیدی ک ب این روزات ب این مشکل هات بخندی بگی منم گذاشتم منم خوشبخت شدم

داستان

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چقدر شبیه منی

واقعا خدا خیلی مهربونه الله خیلی بزرگه

بسم الله : کاربری دست سه نفره هر سه نفرمون از این کاربری استفاده میکنیم ، عضو شرکت برادران پشم السلطنه به جز کیومرث😂   اللهم عجل لولیک الفرج ، چشم انتظارتم امام مهربونم ، امام قشنگم ، خوشگل ترین خلق خدا ، شیرین تر از عسل ، قلب همه ماها ، منتظر بوی عطرت در کنار کعبه میمونم💚🌱

یا خونه یا سردخونه

وااای بخندم یا گریه کنم

واقعا قبر ارامش خاصی داره

بسم الله : کاربری دست سه نفره هر سه نفرمون از این کاربری استفاده میکنیم ، عضو شرکت برادران پشم السلطنه به جز کیومرث😂   اللهم عجل لولیک الفرج ، چشم انتظارتم امام مهربونم ، امام قشنگم ، خوشگل ترین خلق خدا ، شیرین تر از عسل ، قلب همه ماها ، منتظر بوی عطرت در کنار کعبه میمونم💚🌱

دقیقا عزیزدلم خوشحالم ک آنقدر ب خدا ایمان داری

خیلی پیشم موند پشتم وایستاد کمرم خم شده بود :)))))


بسم الله : کاربری دست سه نفره هر سه نفرمون از این کاربری استفاده میکنیم ، عضو شرکت برادران پشم السلطنه به جز کیومرث😂   اللهم عجل لولیک الفرج ، چشم انتظارتم امام مهربونم ، امام قشنگم ، خوشگل ترین خلق خدا ، شیرین تر از عسل ، قلب همه ماها ، منتظر بوی عطرت در کنار کعبه میمونم💚🌱

اره خدا خیلی بزرگه و یه وقتایی تو اوج بدبختی کمکت میکنه و با خودت میگی چرا این همه غافل شدم از خدا

خیلی خیلیییی زیاد مهربوووونه

این تاپیکت خدا خیرت بده منو به فکر فرو برد

بسم الله : کاربری دست سه نفره هر سه نفرمون از این کاربری استفاده میکنیم ، عضو شرکت برادران پشم السلطنه به جز کیومرث😂   اللهم عجل لولیک الفرج ، چشم انتظارتم امام مهربونم ، امام قشنگم ، خوشگل ترین خلق خدا ، شیرین تر از عسل ، قلب همه ماها ، منتظر بوی عطرت در کنار کعبه میمونم💚🌱

ولی پشیمون شدم از تایپکم چون بعضی ها حرف از مرگ میزدن و ناراحت شدم

آخی نه عزیزم این چه حرفیه

خب زندگی پستی بلندی داره دیگه نا امید شدنم داره‌‌‌.‌... همه چیز هست ولی اینکه اون اوضاع ثابت بمونه نداره

ی سریا ام تو همین دورانن که نا امیدن و باید با دیدن اینجور تاپیکا تقویت بشن

بسم الله : کاربری دست سه نفره هر سه نفرمون از این کاربری استفاده میکنیم ، عضو شرکت برادران پشم السلطنه به جز کیومرث😂   اللهم عجل لولیک الفرج ، چشم انتظارتم امام مهربونم ، امام قشنگم ، خوشگل ترین خلق خدا ، شیرین تر از عسل ، قلب همه ماها ، منتظر بوی عطرت در کنار کعبه میمونم💚🌱

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز