2777
2789
عنوان

سریال پایتخت

144 بازدید | 9 پست

خوب بود یا بد و چرا؟

۷نفرازکسایی که دوسشون دارم💜۱-آلن دلون زیباترین مردجهان فوق العاده خوشتیپ♥️۲-رومی اشنایدر ازنظرم زیباترین زنه جهانه (پروفایلم)💛۳-مریلین مونرو زیباترین ولوندترین زن جهان🧡۴-مهستی جانم صداش مسکنه برام عشقمممم💙۵-هایده جانم صداش از بهشته لعنتی💓۶-آدری هپبورن معصوم ترین زن جهان از لحاظ چهره🤍۷-جین فوندا خیلی دوسش دارم بهترین بازیگره کلاسیک❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥💋💋💋

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همه عالی

فقط هما رو ندوست ازش بدم میاد

از چشمم افتادی...حتی اگر برف و باران بیاید برای پاکی ات،عیسی و موسی برای عشقت،خدا به تو اشاره کند به عنوان معجزه در قرآنش،دیگر همان نمیشوی برایم....

ولی همین که اومدن مارو بخندونن هم دستشون درد نکنه،چرا تو فصل ۷ پایتخت همه کارگردان شدن؟

مگه رایگان انجام داده بودن؟برای پخشش از دولت پول گرفتن 

من تا اللن این ۶فصل پاتخت رو هزار بار دیدم شاید بیشتر حداقل رروزی ۳ساعت پاتخت تو خونه پخش میشه، سطح توقع از سریال بالا بود ، ن نتونستن براورده کنن

و گرنه کسی کارگردان نشده

لطفا دعا کنید شوهرم کار پیدا کنه هوا سرد شده پیک موتوری سختا. بیزحمت بازم دعا کنید زودتر بریم پیش شوهرم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792