۲روز پیش عضو ی گروه بودم اومد پی م و اینا صحبت کرد بعد ۱روز صحبت گف میشه ببینمتون من احمقم عکس تایمردار دادم اومدم نی نی سایت گفتم گفتن خریت کردی و فلان بلاکش کن
منم جرئت بلاک نداشتم دیلیت زدم
حالا امروز با ی اکانت دیگه م دوباره عضو گروه بی صاحاب شدم ک کاش نمیشدم پروفم شبیه همون پروف قبلی بود ولی خودش نبودا
دوباره دیدم پسره پیام داده بعد باخودم گفتم عجب لاشی هست
یهو دیدم پیام داده من قبلا با شما صحبت کردم؟؟؟
گیررررر داده میگه همش منتظر بودم برگردین و بهم فرصت بدین
منم گفتم اینجور اشناییا عاقبت خوشی نداره
هی میگه حضوری میام خدما خانواده اخه چه غلطی کنم منننن
به مامانم بگم تو تل اشنا شدم خیلیییی بد میشه