2789
عنوان

خرهای دانا🤝🏻

211 بازدید | 19 پست

_ شوهر نکن ، خونه بابا راحت تره

_ بچه نیار ، اذیتت میکنه

_ دانشگاه نرو ، درس به درد نمیخوره

چرا؟

چون من یه آدم بی عرضه‌ام که نه همسر خوبی انتخاب کردم ، نه بچمو درست تربیت کردم ، و نه پشتکار داشتم که به موفقیت تحصیلی و شغلی برسم

حالا هم فکر میکنم چون به خاطر حماقت خودم دهنم سرویس شده یه عقل کل هستم که میتونم واسه بقیه تعیین تکلیف کنم ، بدون اینکه به ذهنم خطور کنه اون با وجود اینکه تجربه و سن و سال کمتری داره ممکنه از من فهمیده‌تر باشه و زندگی بهتری برای خودش بسازه ، چون اصولاً عاقل‌تر از من وجود نداره🤡🤡🤡🤡🤡🤡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

افرین خیلی خیلی از حرفات حق میباره 👌🏻

هآی؛من دِلوینم🌱✨اندکي سن دارم + یاری که با گذشت کلي چالش سه ساله به هم رسیدیم🥹🤌🏻(او نه تنها لب هایم را می خنداند بلکه باعث لبخندِ قلبم هم میشود🫂♥️🔗)درحال حاضر تازه کارم و مشغول به خیاطي✂️دختری با اصالتِ بلوچم🪄علاقه مند به تجربه های جدید و حالِ خوبم🤍بزرگترین قلب مال اونیه که انرژی مثبتش رو به دیگران منتقل کنه✨به امید ساختنِ آینده ای زیباوخوب…

من فکر میکنم همه این حرفا رو از حسادت میزنن

کاش میتوانستم به زمان تو سفر کنم .. دوباره خندیدنت را ببینم .. بهت میگفتم نگران نباش این حادثه تلخ زندگیت یک روزی فراموش میشه ...ناراحت و غمگین نباش گرچه بزرگ بشی زخم قلبت خوب نمیشه اما وقتی بزرگ بشی حالت خوب میشه ... 💔

درسته ولی کسی ک فهمیده س نباید تاپیک بزنه و ناله کنه ک شوهر میخوام 😂باهمین عقلش باید یکیو جور کنه ک ...

جان؟

جور کنه؟

چجوری اون وقت؟

شاید طرف مورد خوبی اطرافش نیس ، خیلیا تو شهرای کوچیک زندگی میکنن ، تو محیط کار و تحصیل و اینا هم کسی رو پیدا نمیکنن

باید واسه خودش شوهر خلق کنه؟

حالا طرف از تنهایی و فشارها خستس تاپیک میزنه درد و دل کنه ، اینجوری باید باهاش برخورد شه؟

اگه اینطوره که وقتی یه خانم تاپیک میزنه میگه شوهرم خیانت کرد ما هم باید بریم بگیم اگه خیلی عاقلی طلاق بگیر یه مورد بهتر پیدا کن ، یا اصن اگه عاقل بودی با آدم لاشی ازدواج نمیکردی😂

درک نمیکنم مشکلتون با مجردهایی که مایلن ازدواج کنن چیه؟

جان؟جور کنه؟چجوری اون وقت؟شاید طرف مورد خوبی اطرافش نیس ، خیلیا تو شهرای کوچیک زندگی میکنن ، تو محیط ...

مشکلی نیس فقط از ناله بیزارم 😂

خب وقتی درددل میکنه اونم راه حل میده معمولا هپه نسخه زندگی خودشونو می پیچن


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بورسیه

_banin83 | 50 دقیقه پیش

ازدواج دوم

54783 | 23 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز