2777
2789
عنوان

سوختگی لیزر

195 بازدید | 13 پست

دوستان من رفتم لیزر دستگاه الکساندرایت کندلا... جلسه دوم زیر بغلم جای هر شات سوخته ، حدودا سه چهار تا لکه هست  تماس گرفتم گفتن چیزی نیست میره بیاین فقط متخصص پوستمون براتون دارو تجویز کنه 

خیلی ناراحتم ، جاش میمونه بنظرتون؟

من میگم نرودیگه بخدانمی ارزه میگن خیلی عوارض داره

کاربری وتاپیک هابرادونفره.. مسئولیت شمادرقبال خودتان این است باافرادی دوستی کنیدوبه کسانی عشق بورزید،که به ذهن شمااحترام میگذارند!عاشق آشپزی نویسندگی وشعر،ورزش،موسیقی،محیط زیست! خدایاشکرت😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی چجور قرمز میشه گاهی بعد سه چهار روز میره مثلا میسوزه جاش کهمیگی سوحتگی؟؟

نه ببین قرمز نشده ، جا لکه سوختگیه ، مثل دست ک با  اتو بسوزه ی لکه قهوه ای میمونه 

حتما اپراتور ناشی بوده

در قلبم چیزی قشنگ تر از یادش پیدا نمیکنم ... او عزیزترین زخمِ من است! زیباترین اندوهم فراموشش نمیکنم،او دوست داشتنی ترین دلیل ویرانی من است..خدایا نمیخوام غصه مامانمو از دلم بیرون کنی به من یک دلی بده که بتونم با غصه مادرم زندگی کنم اخه این غصه تنها یادگار مادرمه که ازش مونده واسم نمیخوام براحتی اینهم از دست بدم...روحت در آرامش مهربان مادرم💔ای که از اینجا میگذری...لطفا برای شادی روح مامانم صلواتی محبت کن🥀🕊🖤

حتما اپراتور ناشی بوده

تازه کلینیک معتبریه ، فک نمی‌کردم اینطور باشه ، حتما باید باهاشون صحبت کنم نمیشه که هم این همه هزینه لیزر بدم بسوزوننم باز کلی هزینه درمان بدم 

تازه کلینیک معتبریه ، فک نمی‌کردم اینطور باشه ، حتما باید باهاشون صحبت کنم نمیشه که هم این همه هزینه ...

من ۸جلسه س دارم میرم تا جلسه چهارم عالی پیش رفت 

بعدش هی اپراتور عوض کردن هر بار گند میزنن موهام کلا درمیاد

در قلبم چیزی قشنگ تر از یادش پیدا نمیکنم ... او عزیزترین زخمِ من است! زیباترین اندوهم فراموشش نمیکنم،او دوست داشتنی ترین دلیل ویرانی من است..خدایا نمیخوام غصه مامانمو از دلم بیرون کنی به من یک دلی بده که بتونم با غصه مادرم زندگی کنم اخه این غصه تنها یادگار مادرمه که ازش مونده واسم نمیخوام براحتی اینهم از دست بدم...روحت در آرامش مهربان مادرم💔ای که از اینجا میگذری...لطفا برای شادی روح مامانم صلواتی محبت کن🥀🕊🖤

من ۸جلسه س دارم میرم تا جلسه چهارم عالی پیش رفت بعدش هی اپراتور عوض کردن هر بار گند میزنن موهام کلا ...

من هشت جلسه تیتانیوم رفتم به درد نمی‌خورد ، پنجاه درصد شاید نتیجه گرفتم ولی کندلا خوبه چهل روز یکبار ک میرم اصلا مو در نمیاد ولی خب دارن پوستمو میسوزونن‌ لک میندازن چه فایده 

همه دستگاه های شاتی این مشکلات رو داره فقط باید ترمیم کننده و زینک بزنی تا خوب بشه

من با دستگاه اشنایدرپلاس لیزر کردم فوق العاده راضی بودم به لحاظ اینکه درد نکشیدم اصلا و خیلی زود به نتیجه ی مطلوبی رسیدم موهای نازک بدنم هم از بین رفت و ضخیم نشد پوستم هم تا حدودی روشن تر شد.

اگر اصفهان هستید کلینیک ریحان رو بهتون پیشنهاد میکنم.

09217870776

سلام مرکز لیزر زیر بار سوختگی رفت ؟ هزینه ای چیزی نداد بهت ؟

نه بهم گفت صبر کن می‌ره سوختی اونقدر شدید نبود ولی لکه مونده بود الان چندماه میگذره تقریبا دیگه مشخص نیست 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز