فهمیدم هر چقدم بخوام دلیل و منطق بیارم خودمو گول زدم
واقعا ب دلم نشستی...تیپت قیافه ات حتی موهای فرت...منی ک از موی فر متنفر بودم
ب رفیقام گفتم حالم ازش بهم میخوره اما خدا ک میدونه دروغه...
موندم تو نبرد...ترس قلبم از باور کردنت از اینک اگ دوست داشته باشم و بری گ..اگ دل ببندم و بری..آخ
تا دیدمت برگشتم...ولی از رو تنفر نبود
دلشو نداشتم از کنارت رد شم
امشب قرار گذاشتم با خدا
دیگ ن میخوام فک کنم ن غصه بخورم
من هیچ کاری نمیتونم بکنم...کنار میکشم
دل میکنم ب رسم همه چیزایی ک دوسشون داشتم و گذشتم..
کاش جسارت داشتی...