2777
2789
عنوان

قرص واژینال

812 بازدید | 9 پست

میشه کمک کنید من از شش پری برای عفونتم و زخم از قرص داخل واژن استفاده کردم امشبم نه پری هست امروز بعد از ظهر ازم یه ترشح قهوه ای خیلی کمرنگ اومد بعد همراه اضافات شیاف که ازم خارج میشه رگه های قهوه ای ازم خارج میشه اگه کسی استفاده کرده میشه راهنمایی کنید که عادی یا باید برم دکتر ?

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عادیه عزیزم خیلیم خوبه کرم واژینال و قرص واژینال رحم رو پاکسازی میکنن واسه همین عفونت ازت خارج میشه هرچی بیشتر خارج بشه بهتره 

گروه نارنجی 🧡وزن شروع : ۷۲- وزن هدف : ۵۷💪🧡هدف اول :۶۹، هدف دوم : ۶۵، هدف سوم: ۶۳,هدف چهارم : ۶۰, هدف نهایی:۵۷ 😍⁦♥️⁩
پری من هفت روزه اس امروز دو روزه که پری تموم شده. یعنی عادیه که اینا بیاد ?😵😵

حتی ممکنه تا ده روز بعد استفاده از کرم ازت ترشح خارج بشه چیز خاصی نیست داره تمیز میکنه واژنو

گروه نارنجی 🧡وزن شروع : ۷۲- وزن هدف : ۵۷💪🧡هدف اول :۶۹، هدف دوم : ۶۵، هدف سوم: ۶۳,هدف چهارم : ۶۰, هدف نهایی:۵۷ 😍⁦♥️⁩
من از شیاف واژینال استفاده کردم واس نگه داشتن جنین...منظورت همونه یا هنوز باردار نیستی؟

نه عزیزم باردار نیستم قبل پری رفتم دکتر درد رحم داشتم و ترشح بهم قرص واژينال داد ولی چون پریود شدم استفاده نکردم گذاشتم بعد پری استفاده کردم منتظرم خوب بشم که برم اقدام 😊

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز