2777
2789
عنوان

منافذ

70 بازدید | 7 پست

لالای لی لای منافظ ...ریده تو صورتم منافذ...پره دماغم از منافز...وابمونی منافظ...عین خری منافذ ....مثل 💩منافذ...

ور پری منافض...گور بابات با اون دون دونای سیات...


بچه ها من هر موقع یک راه کاری پیدا کردم این جا تایپک می زنم همه استفاده کنن راحت شن فقط دعا کنید راهی باشه

به جای این حرفا برو سبک درست روتین یاد بگیر مثلا میدونم تو روتینت اصلا رتینول نمیدونی چیه

آفرین نمی دونم چیه بگو تا علاجی بشه بس جلوی آینه نگاشون می کنم حرص می خورم داغون شدم 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آفرین نمی دونم چیه بگو تا علاجی بشه بس جلوی آینه نگاشون می کنم حرص می خورم داغون شدم

صورت با چی میخوری چند سالته چیا میخوری لبنیات قد کلا باید حذف کنی یا شکم یا پوست خوب

صورت با چی میخوری چند سالته چیا میخوری لبنیات قد کلا باید حذف کنی یا شکم یا پوست خوب

با مایع شوینده که ضد حوشه و راضیم 

از بچه لبنیات نمی خوردم چون بدم میاد 

ولی تا دلت بخواد پوستم چربه به طوری که لازم نیست به دستمان کرم مرطوب بزنم 

یه بار یه بنده خدایی گفت خوش بحال شوهرت چقدر دستان نرمه در این حد چربم موهام دو روز حموم نرم روغن می ریزه ازشون

با مایع شوینده که ضد حوشه و راضیم از بچه لبنیات نمی خوردم چون بدم میاد ولی تا دلت بخواد پوستم چربه ب ...

شوینده ات رو عوض کن 

تو باید هفته ای دوبار پن گوگرد فولیکا بزنی 

آبرسان سیمپل هم باید بزنی حتی اگه پوستت چربه

رتینول اوردنیری پیشنهاد میکنم اگه پولدار رتینال بخر چون چربی جوش پوستتو به حداقل میرسونه و منافذ رو کمتر میکنه


شوینده ات رو عوض کن تو باید هفته ای دوبار پن گوگرد فولیکا بزنی آبرسان سیمپل هم باید بزنی حتی اگه پوس ...

می ترسم شیونده رو عوض کنم آخه یک جوشای وحشتناکی درمان کرده ولی بقیه رو عوض می کنم ببینم نتیجه چه جور میشه 

الان تونرم نوتروژیناس

ابرسانم درماتپییک 

سرمم ،سولو 

شیوندم که عالیه و راضیم ،دکامونو کلینیک اگه اشتباه نکرده باشم اولشو 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792