2777
2789
عنوان

تلویزیون چشه؟

204 بازدید | 11 پست

بچه ها تازگی ها چه اتفاقی افتاده ؟؟؟؟

شوهرا کم شدن؟

شوهر الماس شده؟

زن ها داغون شدن؟

اون از ترویچ چند همسری اینم از اون خانمی که اومده تو رسانه ملی میگه من پای شوهرم رو تو تشت اب می شورم

خدایی واژه زن چه تعریفی داره؟

کسی که خلق شده واسه خدمت رسانی بی وقفه به شوهر و بچه و خانواده شوهر و در و همسایه؟

یه زن اگه تحصیلات بالا داشته باشه اگه تو جامعه تو یه شغلی خوب باشه اگه مدیر عالی باشه یعنی اشتباهه؟

اگه یه زن نخواد و یا بلد نباشه اشپزی کنه عیبه؟

حتما باید بشینه تو خونه و پای شوهرش رو ماساژ بده یا بره واسه شوهرش خواستگاری ؟

نمی دونم والا من تا همین چند وقت پیش قکر میکردم زن نازه و مرد نیاز گویا اشتباه شده

دوست دارم اسمم رو بزارم دختره ترشیده    به شما چه؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه عزیزم بعضی مردا پررو شدن توهم خودچیزپنداری زدن بعضی خانوما هم تصدیقشون می کنن.


اخه خانمه اومده پرو پرو نشسته میگه وظیفه زن اینه که پای شوهرش رو توی تشت شیر بشوره همه هم به به و چه چه تصدیقش میکنن 


دوست دارم اسمم رو بزارم دختره ترشیده    به شما چه؟

عزيزم اينايي كه اين اراجيفو تو مخ زنا مي كنن و از مرد براي خودشون خدا مي سازن 

از بچگي باهاشون مثه برده.  رفتار شده

نمي تونن آزاد بودن و برده نبودنو درك كنن 

هنوز تو دوران عرب جاهليت موندن

توجه نكن 

خوزستان همیشه مظلوم 😣 بمیرم برای مردمم که نه نان دارن نه هوای سالم نه آب نه واکسن . 😞😞😞
اخه خانمه اومده پرو پرو نشسته میگه وظیفه زن اینه که پای شوهرش رو توی تشت شیر بشوره همه هم به به و چه ...

این زنه احتمالا بعنوان برده فروخته شده به شوهرش وگرنه شوهر من هر روز از سرکار میاد باید دستو پای منو ماچ کنه که خونه و بچه هاشو عین دسته گل نگه میدارم

برای برنگیختن حسادت اسب سوار خر نشو همین دیگه گفتم سوار هر خری نشین                                                                                         یه عده انگار دوراز جون ادم نیستن مثله ادم باهاشون حرف میزنی گاز میگیرن 😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕متاسفانه بعضیارو نمیشه قانع کرد، باید به نفهمیشون احترام گذاشت                                به بعضی ها باید گفت کورمون نکنی با اون روشن فکریت چلچراغ
نه عزیزم بعضی مردا پررو شدن توهم خودچیزپنداری زدن بعضی خانوما هم تصدیقشون می کنن.

چیز دقیقا به چه معناست و چه کاربردی دارد؟با رسم شکل😆

اعتقاداتت تو رو انسان بهتری نمیکنه،اما،اعمال و رفتارت چرا...! 
عزيزم اينايي كه اين اراجيفو تو مخ زنا مي كنن و از مرد براي خودشون خدا مي سازن  از بچگي باهاشون ...


اخه داره تعدادشون زیاد میشه اصلا نمی فهممشون 

هر کانالی میزنی یه فرد خجسته نشسته میگه اگه شوهرت معتاده اگه کتکت میزنه تو فقط باید مثل یه برده جنسی واسش باشی ... 


دوست دارم اسمم رو بزارم دختره ترشیده    به شما چه؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792